anderslande Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Noen som veit hvordan man får varselampa for regreima til å slutte å lyse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein_k Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Vist du har modellen med digital trippteller kan du prøve. trippteller til "odo" tenning av holde tripp-knappen inne mens du setter på tenning fortsette å holde knappen inne i noen sekunder trykke deg gjennom til det står "15" i displayet Holde tripp-knappen inne noen sekunder Har ikke prøvd det selv enda, men fant oppskriften på et eller annet forum, så jeg tok en klipp og lim til seinere bruk. Håper det virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein_k Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Nå har jeg fått testet det, og kan med det si at det fungerte, regreim lyset er slukket. De som ikke har digital tripp teller, må skru ut instrumentene, bakpå der er det en skrue som må flyttes fra A til B eller omvendt, alt etter hvor mange ganger den er blitt flyttet på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 På hiacen jeg hadde, holdt det å slå hardt i dashbordet :D (Regreima var nylig byttet, men lampa kom på i tide og utide...) Ellers, hør på Stein_K Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderslande Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Det funket som en drøm på bilen, takk for tipset!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg