aarryk Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Hei! Har tenkt å vaske og rense caliperne på bilen min før lakkering. Så lurer jeg på hva som er best å bruke for å få vekk all smuss og rust. Må vel være en form for syre? Noen sier at det fungerer å dyppe dem i diesel... ? Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 sandblåse, og stålbørste på vinkelsliper. +avfetting. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aarryk Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Tenkte å gjøre det billig... Jeg har ikke noe sandblåserutstyr, så får se om jeg klarer meg med bare det andre. Takk for svar! Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Stålbørste på drill funker fint. Kjøp et sett asorterte stålbørster til formålet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juni 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 Alternativt er at du tar av caliperne. demonterer de helt.fjerner gummi belg etc på de .. finner ei 10liters bøtte . fyller på vann .. stikker på SPAR og kjøper deg en flaske krystall soda ... resten står her: http://www.bilforumet.no/bilpleie/250455-man-kjope-elektrolytt-pulver.html søk på youtube/google så finner du masse info. kan garanterte at bremsene dine blir rustfrie:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg