aarryk Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Lurer på om noen har peiling på om det går an å modde quattro-logoen sånn at den forsvinner jo mer til høyre man kommer (transparent). Fra sånn..: til sånn: Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebbe Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 fargelegg med gradient tool? ellers kan du bruke viskelæret med runt 15%opacity og viske bort litt av fargen og siden bruke "smudge tool" med ca 20%opacity og bruke over hele etterpå.. =) =) //Dimman Siter What About the good things Hitler did?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 fargelegg med gradient tool? ellers kan du bruke viskelæret med runt 15%opacity og viske bort litt av fargen og siden bruke "smudge tool" med ca 20%opacity og bruke over hele etterpå.. =) =) //Dimman Han lurte på om noen kunne gjøre det, ikke hvordan han skulle gjøre det....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aarryk Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Han lurte på om noen kunne gjøre det, ikke hvordan han skulle gjøre det....... Neida, helt supert.. Takk for tips! Skal prøve og feile meg fram til en utmerket logo. Hvis jeg får problemer, så sier jeg ifra... ;) Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Ok, da tok jeg visst feil :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aarryk Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2013 Nå har jeg mixet litt... I.o.m at bilen min er mørkeblå, så må logoen være lys. Den blir mer og mer transparent mot høyre: Noen som mener en bedre farge egner seg? :) Vurderer å ta litt mer transparent lengst til høyre... hmm Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
80 blå Skrevet Juni 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2013 Passer nok fint å en mørkeblå bil den :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg