mondeo4x4 Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 gikk tom for tråd til mig apperatet mitt. Har en gammel rull liggende i hylla, men den har begynt å irre. Er sveisetråd "ferskvare" eller kan jeg sveise med den jeg har? (for å slippe å kjøre x antall mil etter ny tråd) Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Sveisetråd er i utgangspunktet ferskvare ja med ganske strenge krav til luftfuktighet og temperatur under oppbevaring. Men for litt hobbysveising? Da er det bare å prøve den :) Legg en streng på ei plate og så slip litt i den etterpå og se om det er synlige porer eller andre feil der. Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg