xZoPpY Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Hei Vurderer nå og invistere i trekkbil med gode egenskaper for trekk av tilhenger. Lurte derfor på noen gode forslag til min prisklasse? Maks 150 000,- og må kunne kjøres på vanlig førerkort klasse B. Har sett på nyere navara, men er litt skeptisk til de i og med det er så mange som har hatt motor overhaling grunnet dårlige veivlagre? Hvilken motor er det som er dårlig her i disse navaraene? Har og tenkt på hilux, men de ser ut for å ligge høyere i pris om man skal ha en ok bil. Vil ha god sittekomfort, skal ikke være noe slaurabil som er stygg å se til, så er spent på hva forslagene er :) Helst lyst på pickup, men er det andre biler som er god trekkraft i så er det bare å pipe ut. Takker på forhånd : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 nissan patrol;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Hilux om du ikke bryr deg om interiør :D Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Isuzu D-Max Navara har dårlige motorer på D22, YD25-motoren er ikke av de beste, hørt litt negativt om motoren i D40 også, men ikke noen egenerfaring der, bortsett fra at D40 ikke er like solid og god som D22, men har mye mere komfort. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Isuzu D-Max Navara har dårlige motorer på D22, YD25-motoren er ikke av de beste, hørt litt negativt om motoren i D40 også, men ikke noen egenerfaring der, bortsett fra at D40 ikke er like solid og god som D22, men har mye mere komfort. Hvilken årsmodell sitter disse dårlige motorene i? Isuzu blir vel en smule for dyr for mitt budsjett.. patrolen ser ikke fin ut i det heletatt, så holder framdeles en hånd på pickup jeg altså :P Det blir vel noe annet om jeg skal bruke halvparten av 150 laken på trekkbil, men vil ha en bil som jeg blir fornøyd med til hverdagsbil også : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Husker ærlig talt ikke årsmodellene, men den med svart toppdeksel er "good shit", motorene holder normalt bra om serviceheftet er eksemplarisk, og de ikke har gått på anlegg(ser for meg mange timer på tomgang, med litt lavt trykk). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Hva med en silverado som er nedregga til vanlige førerkort og har 5 seter? http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1107727;Modified=1276158808 Koster det blod å holde i drift eller er det helt ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Du kan jo prøve å være med i ein konkurranse om og vinne ein D-Max. http://www.maxrun.no/ http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/239963-nye-konkurranse-isuzu-d-max-fiat-500-a.html Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Ligger vel på litern+ de der, og de ruster en del, men tror da de skal være kurante og typisk amerikansk(diesel, glemte å sjekke om det var det.). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Er ikke lett å finne noe brukandes :P Ser litt på s4 og s6 og, måtte blitt en slik om det sku bli en stasjonsvogn hvertfall.. Pickup er vanskelig å velge mellom i og med jeg vil ha en god bruksbil året rundt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg