Gå til innhold

Forslag til god trekkbil? pickup..

Ranger emnet

xZoPpY

Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer nå og invistere i trekkbil med gode egenskaper for trekk av tilhenger. Lurte derfor på noen gode forslag til min prisklasse?

Maks 150 000,- og må kunne kjøres på vanlig førerkort klasse B.

Har sett på nyere navara, men er litt skeptisk til de i og med det er så mange som har hatt motor overhaling grunnet dårlige veivlagre? Hvilken motor er det som er dårlig her i disse navaraene?

Har og tenkt på hilux, men de ser ut for å ligge høyere i pris om man skal ha en ok bil.

Vil ha god sittekomfort, skal ikke være noe slaurabil som er stygg å se til, så er spent på hva forslagene er :)

Helst lyst på pickup, men er det andre biler som er god trekkraft i så er det bare å pipe ut.

Takker på forhånd : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isuzu D-Max

Navara har dårlige motorer på D22, YD25-motoren er ikke av de beste, hørt litt negativt om motoren i D40 også, men ikke noen egenerfaring der, bortsett fra at D40 ikke er like solid og god som D22, men har mye mere komfort.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isuzu D-Max

Navara har dårlige motorer på D22, YD25-motoren er ikke av de beste, hørt litt negativt om motoren i D40 også, men ikke noen egenerfaring der, bortsett fra at D40 ikke er like solid og god som D22, men har mye mere komfort.

Hvilken årsmodell sitter disse dårlige motorene i?

Isuzu blir vel en smule for dyr for mitt budsjett.. patrolen ser ikke fin ut i det heletatt, så holder framdeles en hånd på pickup jeg altså :P Det blir vel noe annet om jeg skal bruke halvparten av 150 laken på trekkbil, men vil ha en bil som jeg blir fornøyd med til hverdagsbil også : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ærlig talt ikke årsmodellene, men den med svart toppdeksel er "good shit", motorene holder normalt bra om serviceheftet er eksemplarisk, og de ikke har gått på anlegg(ser for meg mange timer på tomgang, med litt lavt trykk).

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider