opelduude Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Kjørte forbi en politibil i går hvor det satt en kar i bagasjerommet med et kamera han så inn i. Regna med at dette her var fartsmåling, men det var ingen som stod lengere borte og vinka inn noen. Så jeg lurer på hva slags måling dette er? Er ikke helt sikker på hvor jeg skal poste denne så prøver her. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 er såpass god rekkevidde på de apparatene at han selv klarer å vinke folk inn faktisk Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Var på ei lang slette så er nok sant det. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Tviler på at det er ei fartsmåling, da er det ganske strenge regler om at man skal stå stille, og helst på stativ, evt. med police-pilot eller speedometer. Kanskje det er belte, mobil etc. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Tviler på at det er ei fartsmåling, da er det ganske strenge regler om at man skal stå stille, og helst på stativ, evt. med police-pilot eller speedometer.Kanskje det er belte, mobil etc. Tipper det er kikkert for å sjekke belte/mobil. Lasermålerene dems ser absolutt ikke ut som et kamera, mer ut som en diger legekloss. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Tror du mener "TraffiPatrol XR" laseren. En ny måler politiet nå har tatt i bruk.. Skal visst gi en mye sikrere måling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Jeg kan bekrefte at samme politimannen kan betjene laseren og vinke inn folk når de nærmer seg. Spesielt på lange sletter. Jeg har selv fått bot på denne måten en gang... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg