Gå til innhold

Deler chevy van!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei har en Beauville 1987Mod van som eg sliter litt med og få tak i diverse deler til.

Til en forholdsvis grei penge om mulig... ;)

Sidemarkeringslys de gule firkantede som er på siden selve reflektoren er der men mangler glasset og selve lyspæren men det burde ikke vere så mye arbeid og lage til noe!

Bugscreen?? hvor i alle dager får man fatt i denne??? alle har den men ingen vet hvor man får den fra hehe

utenom dette er det interiørdeler som eg sliter litt med som : det midtre bordet med fire koppholdere i?

Om noen klarer og tipse meg om noe av dette så hadde det vert veldig fint! det som er det største spørsmåltegnet er bugscreenen uff den derre har kostet meg noen små grå! hehe

På forhånd takk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har en Beauville 1987Mod van som eg sliter litt med og få tak i diverse deler til.

Til en forholdsvis grei penge om mulig... ;)

Sidemarkeringslys de gule firkantede som er på siden selve reflektoren er der men mangler glasset og selve lyspæren men det burde ikke vere så mye arbeid og lage til noe!

Bugscreen?? hvor i alle dager får man fatt i denne??? alle har den men ingen vet hvor man får den fra hehe

utenom dette er det interiørdeler som eg sliter litt med som : det midtre bordet med fire koppholdere i?

Om noen klarer og tipse meg om noe av dette så hadde det vert veldig fint! det som er det største spørsmåltegnet er bugscreenen uff den derre har kostet meg noen små grå! hehe

På forhånd takk! ;)

Ang bugscreen, prøv å søk etter Lund Deflecta Shield, da tenker jeg det dukker opp noe som passer din bil. ;)

Rettelse: Bug Shield selvsagt..

Endret av Stig73CamaroZ28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidemarkeringslykter er limt (glass og reflektor i ett), ta en runde på en høgger.

Hmmm? okey ja det var ikke slik på gamle bilen min så eg gikk ut i fra at det var slik her og men da er det sikkert ikke noe på baksiden da... men noen som vet om det er mulig og fjerne rødlakk fra plast?? har noen markeringslys som eg har på delebilen og lurte på om det er mulig og fjerne lakken fra de?? har vert en gammel russebil og de har selfølgelig bare lakket over de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, forresten - er det de gamle "todelte" markeringslysene har de løse glass. Det er de moderne med flate glass som er onepiece.

Du kan prøve forsiktig med malingsfjerner. Jeg tror LMCtruck har slike glass, men er ikke sikker. Det er flere amcardelebutikker i Norge som forhandler LMC.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider