Gå til innhold

B&W CM series

Ranger emnet

Peltz

Anbefalte innlegg

Mens vi nå snakker om andre ting, og ikke minst bilrelaterte ting (viktig med riktig og god lyd på bilfilmene, og ps2 bilspillene!!) så selger jeg mine :

B&W CM2

Sorte Soundstyle stativer

CMC (senter)

ca 20 m Tara labs Klara

4M terminert Nexa til Center

Utstyret er veldig pent (nesten Ikke) brukt, er plettfritt, og var nytt for 1,5 år siden, mener jeg. Rosewood utførelse. Har kastet original embalasje, da den bare er i veien alikevell.

Selges til ca halv pris 7500 kr.

Vurderer også å selge forsterkeren min, ett dyr av en forsterker;

Denon AVC A10SE Gold, 5*125 W, programerbar fjernkontroll, en real haug med inn og utganger, pre out på alle kanaler, utbyggbar til DD 7.1, DTS ES, strøken også denne. Vekt, ca. 22kg!! Denne har jeg vell esken til, tar jeg ikke helt feil. Mener den er ca 2,5 år gammel.

En knalltøff forsterker som gir full spiker, og som faktisk spiller fantastisk godt, både på stereo og surround. Brukte i begynnelsen B&W Nautilus 805 på denne forsterkeren, men som de fleste vet, koster nautilus litt å bygge opp i surround, derfor ble de solgt. Skal nå bygge opp igjen stereo, og selger surround bitene...

Selger nydelige saken min; 7500 kr.

Samlet altså 15K, men da har du noe som spiller fabelaktivt bra!!!!!

Skal du prutte, kan du bare gå videre, men er du interessert, send mail Peltz@online.no , eller tlf. 901 79 006

Og du, ikke send SMS. Liker ikke de!:mad: !

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

Hvilken farge er det på CM* høytalerene?

Høytalerne er i Rosewood utførels, dvs i mørkt trevirke, men er veldig solgt, nå i helga, skal legg inn tekst på det...

Eneste jeg har igjen av anlegget (typen kjøpte forsterker og fronthøytalere også) er en Tara Labs Reference Gen 2 2,5M. En ufattelig fet kabel, som er litt for fancy til å bruke bak på tv, eller ligge i boden, som den har gjort.

Koster over 4K ny, selges, og denne er strøken, 2 K.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider