Natalie Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 (endret) Lurte på hva jeg skal gjøre med bilen min da det har kommet noen rustbobler. Litt på bakskjerm, nede ved dør og litt forskjerm. Pusser ned med hva? og hva er bra å smøre på etterpå? Har det noe å si om man står ute eller inne om man gjør det? Er også kommet riper med litt rust ser det ut til helt nederst. Gjør jeg det samme der som over? Er en del rust på bremsetromlene, veit det ikke gjør noe men er jo lite pent å se på. Hva gjør man for å få det vekk? Pusser der oxo med noe? og sprayer på noe? Et siste spørsmål, er det lurt å spraye dekka med noe med jevne mellomrom? Detrenger kanskje og renses? Som sagt, helt grønn. Håper noen svarer da:) Endret Juni 14, 2010 av henne Du må ha en trådtittel som sier noe om innholdet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Prøv å lese her: http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri/90375-how-to-sparkle-plast-stal-fjerne-utapa-rust-sproyte-grunning-lakk.html Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg