Gå til innhold

Gjøre bilen bredere

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by PurrPower

Var vel ikke Sherman Tank han skulle bygge heller ;)

:D ehmm skulle være 0,9 :D gikk litt fort.. hehe :rolleyes:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes egne maskiner for bredding, de fleste bilopprettere har det. Bare spør etter valsing av hjulbuene så får du svar. Kompisen min kjører med en breddet Calibra. Er en "hermer" sørpå som hermer den Calibraen som går her oppi nord og den er ikke breddet. Herregud for en forskjell det blir. Men skal du bredde så bredd bak ikke forran. Stiligere med noe som stikk ut bak enn forran + bakenden skal se "litt" breiere ut. Så har du egne stylingsett med breddere, Engelske/AM stylingprodusenter er experter på bredding. Meeen så igjen så er ikke alle biler laget for bredding, f.eks Vectra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PurrPower

Noen ganger kreves det bredding foran også da, ved valg av store hjul i sammenheng med senking. Må ikke glemme det Mihkku ;)

Vals bak, brett forran.

Skal gjøre det selv på bilen min til sommeren. Skal vasle ut skjermene bak og bare brette in skjermkantene forran.

Har et verksted som tar 500,- pr bue (vals) og 300,- pr bue (brett). Det gir ingen garranti på lakken, men de varmer opp før de valser.

Om lakken ryker driter jeg i , da fargen skal frisks opp til sommeren uanz :D

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

Vals bak, brett forran.

Skal gjøre det selv på bilen min til sommeren. Skal vasle ut skjermene bak og bare brette in skjermkantene forran.

Har et verksted som tar 500,- pr bue (vals) og 300,- pr bue (brett). Det gir ingen garranti på lakken, men de varmer opp før de valser.

Om lakken ryker driter jeg i , da fargen skal frisks opp til sommeren uanz :D

hvor mye valser døm ut bak da? kan jo ikke være allverden?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider