vipper Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Fikk godkjent 240en min idag med Chevy 350cid V8er :-D Men uheldigvis for andre som har samme planer, så har Volvo Norge kom ut med nytt dokument hvor det står; ''Volvo Norge godkjenner ikke v8 motor i 240 serien, pga for høyt dreiemoment.'' Dette er biltilsynet i Haugesund fullt klar over nå :-/. De var ikke det da de godkjente forhåndsgodkjenningen min :-). Fikk bedskjed at dette blir den siste 240en som ruller ut av biltilsynets lokaler, godkjent med v8 motor. Lurer dermed fælt på om biltilsyn rundt omkring i Norges land har fått samme dokument fra Volvo Norge :-( Siter Volvo V70 '04 D5244T Volvo 244 '88 B8572S :-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 gratulere med ny godkjent vogn... Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Du har nok ikke den siste 200 serien som ruller ut godkjent med V8 :P Har en som jeg søkte på for lenge siden og har d godkjent. Må bare bli ferdig med bilen. De på kongsvinger vet veldig godt at alt er dratt tilbake fra Volvo og. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg