mliland Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Jeg har ikke noe peiling på hondaer. hvilke modeller er det som har bakhjulstrekk? har civic det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Eneste hondan jeg vet om med bakhjulstrekk er NSX og S2000 . ellers forhjulstrekk.:) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 S2000 har RWD Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 crv og hrv har både fwd og rwd:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LfX Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Honda Civic og Jazz (t.o.m Civic Type-R) finnes i 4wd... Bare ikke i Europa. Eller så har vi den gode gamle Civic Shuttle 85-92 1.6L injeksjon (sprut, gidder ikke bruke det engelske ordet.) som har realtime 4WD. Å si at CR-V og HR-V har 4WD er feil. Det disse bilene har, i likhet med RAV4 og X-Trail, er et 4-hjulstrekk system som begynner å virke når forhjulene begynner spinne, eller får stor belastning (ved f.eks fullt rattutsklag). Det man kan gjøre, som er dritmorsomt, er å sette diffen på en HR-V over på en CR-V. Grunnen til at dette er gøy, er at man før en helt annen respons fra bakhjulene enn det man får orginalt. Dete er ikke å anbefale for den nye gen. CR-V, eller andre CR-V med garanti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by LfX Å si at CR-V og HR-V har 4WD er feil. Det disse bilene har, i likhet med RAV4 og X-Trail, er et 4-hjulstrekk system som begynner å virke når forhjulene begynner spinne, eller får stor belastning Mener da bestemt at både Rav4'n og X-trail'n har konstant 4wd Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Rick Mener da bestemt at både Rav4'n og X-trail'n har konstant 4wd Jeg mener å ha lest at dem kutter 4wd'en ved 40 km/t ell no. Uten at jeg tør å si noe helt sikkert. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aas1=) Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Det er en model som heter civic rtsi, med firhjulstrekk... sjelden bil men mulig å importere. Siter *Honda Civic 1994* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strepto Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Ingen R modeller har kommet i 4wd. Siter Best regards, Tord Forland 1992 Civic VTi - [ http://eg9.sprengt.net ] http://www.wiredspeed.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Var ikke første generasjon civic rwd? Samme som den første Toyota Starlet. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 første gen civic var vel den lille sardinboksen med mc motor.. og det var fwd om jeg ikke tar 100% feil Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeR Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Originally posted by nissan s13 Var ikke første generasjon civic rwd? Samme som den første Toyota Starlet. Nei, 1.gen civic var en 1,2l 4syl 8v, på 54hk, med fwd, som kom i 1972 Siter *-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum *-92 Honda Civic EG8 *-88 Honda Civic EC9(Savner den...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 ALLE GLEMMER JO CIVIC SHUTTLE(4wd), d understelet går rett oppi Civic HB (92-95) må lage 4 nye skrue fester og bruke bensin tanken til shuttlen da:) peaCe Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg