heidi123 Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 (endret) hei, har en 190e 2,3 16 v som jeg planlegger selge. Men den fusker å stopper når motor blir varm, så tar det ca 5 minutter så starter den igjen å stopper ikke mer samme turen. Hva kan dette være? hvor mye får jeg for den ca hvis jeg selger den når det er fikset? Den er sort. Endret Juni 17, 2010 av henne "190 e 2,3 16v" som trådtittel beskriver ikke innholdet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Hei :) tror du skulle satt denne inn på 190 sia ;) men kan svare deg litt, for det første er det veldig vanelig med sånne problem på 16v det kan være ganske mye når det gjelder fusk, foreks: suger falsk luft, gående vacuumslanger, feil CO (luft/bensin blanding) tennpluger og ledninger, fordeler og rotor ++++. men sånne ting tar litt tid å finne ut av men det avhenger hvor godt kjent du er med disse bilene ;) Når det gjelder slagspris avhenger dette veldig og kommer ann på standen på bilen! - Km stand? - Rust? - Ombyggd? - Problemer? - lakk - orginal stand? - interiør? (slitasje på fører sete er normalt på disse bilene) - om bilen har værdt skaddet? men disse ligger på alt fra 40.000kr til 100.000kr ;) Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg