Gå til innhold

Mercedes-Benz E-Klasse 2.5 D 1993 - Hvor mye skal jeg betale for denne?

kriols22

Anbefalte innlegg

Mercedes-Benz E-Klasse 2.5 D 1993, 285000 km. Manuell girkasse

Spørsmålet er hvor mye jeg skal betale for denne?

Fra selgeren: EU-godkjent mai 2009.Siste versjon av W124, sterk god motor - som går meget billig (rundt 0,5 på mila)

Det er litt rust rundt antenne holderen. Det er også litt rust bak i bagasjelokket. Hjulbuene er det ikke noe rust. Understellet var det litt rust på et rør. Resten var 100% fri fra rust.

Alt elektrisk funker. Inne i bilen ser det veldig bra ut.

Prøvekjørte bilen, merket ikke noe som var slitt. Det var et dunk når jeg girte om. Han mente på at det var fordi jeg tok for raskt ut gassen/gløtjen. Stemme dette? Når onkelen min kjørte vart det ikke noe dunking.

Trenger raskt svar

Endret av kriols22
Å kun ha biltype som trådtittel beskriver ikke hva du er ute etter med tråden...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en `93 250 Diesel eller en `93 E250 Diesel.

Har en `93 E 250 Diesel 20V 113hk med automat stående, kun gått 533.000 km

Jeg har solgt den nå, til nær familie billig, men skulle jeg solgt den til noen andre skulle jeg hatt minst 20k, gjerne 25k om jeg fikser opp i alt småtteriet.

Men alt avhenger av faktisk tilstand, den jeg har(solgt) har riktignok gått langt, men er i bra teknisk stand, dessverre litt rust, men det mest alvorlige er ett punkt på V. framskjerm som kan sandblåses. Og at fangerpølsene er tatt, noe som mest sannsynlig hadde blitt fikset før salg.

Altså en grei bil, med høy kilometer, ok teknisk stand, litt å pirke på utseendemessig ville jeg ikke solgt for mindre enn 20k, disse er ettertraktet, har sparebøssemotor som går ok, og langt.

Hva akkurat "din" bil er verdt er ikke lett å si, men det at det er manuell trekker ned, er det facelift og 20V motor trekker begge deler opp.

Men jeg vil si fra 15-35k avhengig av utstyr og tilstand.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider