Gå til innhold

Forsikring på Corrado?

Ranger emnet

VWfanatic

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg en 1991 mod Corrado G60 og lurer på hva dere andre med Corradoer betaler i forsikring.

husk å fortell om kjørelengde, bonus, egenandel osv..

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har Corrado G60 90. mod. 12000 i året på modern, 12000 km, 60% bonus, dobbel egenandel=6000 pga u/23 år som fører. Helt latterlig. Noen som vet noe mer om det noe mer om det er samme forsikring på VR6 og G60. er jo tross alt minimum 1 liter forskjell i motorvolum. Har fått tilbud om motor+++++ :)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RSG60

Før alle fratrekk som eg har var prisen følgende:

Gjensidige: G60: 25.000

VR6: 15.000

Færre VR6 på grunn av høyere pris, voksnere eigere, mindre ulykker og bedre statistikk= bedre pris.

Ein Corrado ist ein corrado ist ein corrado!

Spille ringen rolle hvilken bil det er/motor, prisen er lik for kjøretøygruppen Corrado. Få biler, ungdomsbil, = høy risiko.

Min eks - Corra stod på min far, 8 k i kjørelengde, 4 k i egenandel, egen garasje, ikke alarm, ikke startsperre, og førere under 24 år.

En styggdyr bil om du ikke har bonus..send navn og nr på pm, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg. Du vet hva som trengs av info. Dette visst du ikke allerede har gått runden med selskapene.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Haha, skal ned til banken og sjekke opp det med en gang, så kanskje jeg abre kan bygge om med en gang :)

Greit at du kan bygge om, men det skal jo da godkjennes, og i vognkortet ditt står det hvilken bil du har, og det er den bilen, med den motoren som bilen er godkjent med, som forsikringen gjelder for. 1662 kr pr hest fra 160 til 190 hk blir mye penger det!

Bygger du om, skal det inn i vognkortet, ellers vil jeg tro du kan snakke sinnsyk avkorting i forsikrings utbetalingen ved skade.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått en liten runde bare, måtte ha forsikringa i boks før bilen skulle fraktes hjem.

Bilen står på voksen person, 80% bonus, 7000kr i egenandel, 12000km og fører under 24.

havnet da på 5500kr, syntes ikke det var så halvgærnt egentlig.

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider