Gå til innhold

Forsikring på Corrado?

Ranger emnet

VWfanatic

Anbefalte innlegg

Originally posted by RSG60

Det var ikkje det Gjensidige sa til meg for et par år sia..

Hvis du lurer, så ta turen innom meg på jobb neste gang du er på sørlandet:D

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er tydeligvis store forskjeller på hvor man bor i landet.... Til peltz: er det mulig å få forsikret et annet sted i landet og at det blir billigere eller går det etter hvor man ar adresse? Er verdt å leie en leilighet i ytre skauen for å få ned forsikringen:)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Det er tydeligvis store forskjeller på hvor man bor i landet.... Til peltz: er det mulig å få forsikret et annet sted i landet og at det blir billigere eller går det etter hvor man ar adresse? Er verdt å leie en leilighet i ytre skauen for å få ned forsikringen:)

Folkeregisteret er det som styrer butikken..Så da sier det seg selv...

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SB1 suger! Ville ikke hjelpe meg med lån, selv om jeg hadde fast heltidsjobb og ikke forsikring. Faktiskt ville ingen forsikre den (Sjekka tom et selskap for avholdsmennesker :)), så jeg måtte omregistrere den til modern og meg som medeier.

Fikk lån og forsikring i lillestrømbanken og i går mottok jeg nytt brev om at forsikringen er på 13 000 nå. Ikke billig, men må jo ha forsikring i dette landet her så. Ville også bare gi meg full kasko med 12 000 km.

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte skiltene på biltilsynet idag, bilen skal jo ikke brukes før all snøen er borte uansett. Så nå har jeg brann og tyveri, og betaler 1250kr :)

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha meg en ny bil snarest mulig, max pris på 75k. Har sett på bmw e36, 318, 318is og 320. Disse er dyre synes jeg er dyre å forsikre, 60% bonus, fører under 23 år = 8000kr, fullkasko, 6000 egenandel, dette er i Vesta..

Så tenkte jeg på å se bortfra bmw og over på corrado. Hva tror dere det ville koste med en corrado g60 i forsikring i Vesta? Dette er en billigere bil ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider