Gå til innhold

90 dører til golf II kjøpes gjerne!!

Ranger emnet

G.T.I

Anbefalte innlegg

Hvis det er noen med et par 90 dører som vil selge og de er strøkne kjøper jeg de gjerne.. send PM :)

Køper gjerne en 16v motor med helt ledningsnett og innsug, gjerne kr motor, men kommer inn med en ny post på det senere..

MVH

marius

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"90" fanger'n kom vel heller ikke på timen i 1990, men kom sent i 89 en gang om jeg ikke tar feil :) samma det i grunn.. bare jeg får tak i noen dører snart.. Eller en motor :D

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G.T.I

"90" fanger'n kom vel heller ikke på timen i 1990, men kom sent i 89 en gang om jeg ikke tar feil :) samma det i grunn.. bare jeg får tak i noen dører snart.. Eller en motor :D

Volkswagen har siden 1955 introdusert nye modeller August året før!

1990 modellen kom Aug. 1989.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Jo, for det er en 88 modell. Man kan såfall ikke si 90 dører som du selv nettopp gjorde. :)

Mna KAN ikke si åttiåttedører... Det er det som er poenget.... ÅTTIÅTTE..... Det tar jo 3 kvarter..... Dessuten har man 90fangere fra før.... Og da passer edt jo forferdelig godt...... Dessuten er de dørene på 88-91modellene.... man sier ikke åtiåtteåttininittiognittoenmodelldører.... 90dører......;)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider