Gå til innhold

Hvor burde man kjøpe felger og dekk?

Ranger emnet

G.T.I

Anbefalte innlegg

har fått no tips av kameratene mine på hvor jeg burde kjøpe dekk og felg, men hvor vil dere anbefale meg til å kjøpe dette?? Akershus område..

14" med 115 35\40

MVH

marius

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharif's dekksenter.

Men jeg tror ikke jeg ville gått for 35 eller 40 profil på 14". Speedometeret må i så kalibreres på nytt.

Med så lav profil må du ha minimum 16".

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører 15" med 40 profil nå med 60mm senking, men når jeg skal montere bredderne vil det ikke gå lenger.. har sharif's fler felger i butikken enn hva det er på nettsiden? ikke sikkert du veit det, men bare lurer :)

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G.T.I

Jeg kjører 15" med 40 profil nå med 60mm senking, men når jeg skal montere bredderne vil det ikke gå lenger.. har sharif's fler felger i butikken enn hva det er på nettsiden? ikke sikkert du veit det, men bare lurer :)

Er det ikke 16"-ere som sitter på 2'ern a Marius?

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

215/40-15?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått no tips av kameratene mine på hvor jeg burde kjøpe dekk og felg, men hvor vil dere anbefale meg til å kjøpe dette?? Akershus område..

14" med 115 35\40

MVH

marius

Har vel skrevet det fjørti ganger før, men jeg tar det gjerne en gang til! :roll:

Prøv å ta en telefon, eller stikk innom TM Dekk & Bilpleie på Skedsmokorset først. Ofte billigere enn f.eks. Sharif, og du kommer gjennom på telefonen, og behøver ikke vente halve dagen, for å bli behandlet.

Ligger i industriveien 5, ved postterminalen.

Telefonnummeret er 40404373 og 64839202.

thumpsup

Lykke til!

Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ta2

Har vel skrevet det fjørti ganger før, men jeg tar det gjerne en gang til! :roll:

Prøv å ta en telefon, eller stikk innom TM Dekk & Bilpleie på Skedsmokorset først. Ofte billigere enn f.eks. Sharif, og du kommer gjennom på telefonen, og behøver ikke vente halve dagen, for å bli behandlet.

Ligger i industriveien 5, ved postterminalen.

Telefonnummeret er 40404373 og 64839202.

thumpsup

Lykke til!

Tony

Tar en telefon når våren nærmer seg :) Eller en tur innom.. Takker.

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider