Nikita Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Er det noen som her noen linker eller lignende når det gjelder fordeler og ulemper ved angel eyes og devil eyes? Hvor godt de lyser opp Om det kler bilen Eventuelt bilder av 3BG som har disse lyktene på dagtid og kveldstid? (Kveldstid = parklys på og kjørelys/langlys på?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin91 Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 har bestilt, men kommer vell ikke for om 2-4 uker tipper jeg :( Siter If it aint about cash, I dont really care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 min mening er at devil/angeleyes ikke har noe på en passat å gjøre. Vil du ha angeleyes, kjøp deg BMW g det finnes ingen fine devileyes på markedet. men selvfølgelig, smaken er som baken :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandaunet Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 eneste som kan funke er angeleyes med svart innmat.. Siter Passat 35i TDI 110++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin91 Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Er helt enig. Angels eyes er og forblir BMW. Men de nye audiene ? levere ikke de med Devil lights? isåfall så ville jeg valgt devil light, me tanke på at passat sedan karo. ser ganske lik A6 ut. Det er min mening isåfall. Siter If it aint about cash, I dont really care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 devil eyes passer en plass...og det er på en NY audi... angel eyes er bmw stil...ingenting på en vag og gjøre... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg