Sn0mann Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Heisann, Jeg har et KW v2 sett på min golf 5, men nå er jeg møkk lei av at dette settet ikke går an å senke lenger ned. Noen som vet hvor jeg får kjøpt fjærer fra H&R Ultra low-settet / evnt. andre som senker litt mer enn kw settet? //vegard Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 fk silverline senker ein del. kw er meir komfort. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 veel, er ikke helt enig der men :-) Uansett, har funnet ut av det jeg lurte på og har gått til innkjøp av H&R sine ultra ultra low fjærer. ikke kjøpt kw v1/2 som er produsert fra 04-08 høst. Da blir dere misfornøyd med den gode "justeringen" som dette settet tilbyr.. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 veel, er ikke helt enig der men :-) Uansett, har funnet ut av det jeg lurte på og har gått til innkjøp av H&R sine ultra ultra low fjærer. ikke kjøpt kw v1/2 som er produsert fra 04-08 høst. Da blir dere misfornøyd med den gode "justeringen" som dette settet tilbyr.. Hvordan syns du det er bortsett fra at det ikke går langt nok ned? Bilde av hvor lavt det går? Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Tja, personlig synes jeg det er et bra sett - nå har jeg skrudd det på ca slik at det er 30 % stivere enn standard kw (det vil vel si var 1 tenker jeg..) Har ikke bilde av slik det ser ut pr nå, dessverre :| Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg