slimdiaz Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 hei lurer på hvordan man får av håndtaket til vindussveiven på Astra G stasjonsvogn er en 2001 modell, må ha dette av slik at jeg kommer til høytaleren, har lest noen steder at det er et klips maen kan ikke se dette, i såfall hvordan får man dette av ?? Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 det sitter en slags låsering du må ha av. Enten kan du kjøpe en egen tang som er laget for formålet eller så kan du bruke en tøystrimmel. Sveiv så sveiva står rett opp, legg tøystrimmelen mellom dørtrekket og sveiva og dra nedover. Dra litt fram og tilbake og låseringen vil hekte fast i tøystrimmelen og løsne. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 takker for svar, har du mulighet til å vise dette på bilder? Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 var nettop ut nå og prøvde med stålstreng men fikk ikke av klipset Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Har dessverre ikke bilder da jeg har el vinduer selv. Men nå er det rimelig stor forskjell på en stål streng og en tøystrimmel som jeg skrev da. Du får ikke kantene på klipsen til å hekte seg i en stålstreng. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 okei, har el vinduer foran men vanlig sveiv bak, får vel prøve med en tøystrimmel da ;-) Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg