deepsea66 Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Hei der. Har en mustang 65Ht som skulle hellakkeres, den er nedslipt til stålet og grunnet 3 strøk med syregrunn det som er igjen av det gamle stålet, det meste er nytt. Er der noen i Bergen som kan anbefales til en slik jobb og en fornuftig pris??? ellers blir det hjemme i garasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Hvorfor har du slipt ned alt til stålet? Skal det legges sparkel på hele bilen for siden du har slipt ned hele bilen kan jeg umulig tenke meg at den er shimmerfri. Det kan taes någenlunde i fyllern. Det kommer til å koste litt for det gjenstår mye jobb. Jeg tenker bilen skal være strak, for amerikanske bakskjermer, dører osv er kjente for at de ikke er rett. Siden mye stål er bort som du sier og meste er nytt. snakker vi bakskjermer, tak, bakplater, framskjermer, dører, bagasjeromslokk? Du må gi en litt dypere forklaring. Har du skjøtet noen deler? Har du fjernet rust, kappet ut å sveist inn ny del? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepsea65 Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Jeg slipte helt ned da det var mange lag med lakk og for å være helt sikker på at ikke ny lakk ville koke med gammel lakk. Har skiftet bakpartiet der lyktene sitter, det er sveiset fast. ellers er det et sted der taket møter bakskjermen som må sveises litt og i di to søylene mellom framskjerm og taket. De nye delene (dørene, bakluke, panser og fremskjermene) passer veldig bra og ingen retting eller justering nødvendig etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg