MrControl Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 noen som har noen bra drifte filmer på bane eller noe ? gjerne av noe M3, skyline, supra og sånne biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Bruk søkefunksjonen ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 jeg har lett, og fant ikke noe bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Da er det to alternativer: a) du har ikke lett godt nok b) det finnes ingen her Jeg for min del holder en knapp på a, da de aller fleste fete driftingfilmer har vært postet en eller annen gang. En grunn til at du kanskje ikke er fornøyd er at det er veldig få som drifter med de bilene du etterlyser... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg