JChE Skrevet September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Hiver meg på bussen på mandag eller tirsdag for å se på en 04 Trend med lav km :) Meget spent! Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 (endret) Det ble denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24055656 Det vil si, jeg har ikke vært å sett på den enda, drar imorra tidlig med bussen. Det ble utsatt pga 90000km-service som de ville utføre før jeg kjøpte bilen. Helt greit :D 1 eiers bil, 88000 km, nok utstyr for meg, og helt strøken bortsett fra en liten bulk og noen småriper oppå bakstøtfanger(i lasteåpning). Såfremt denne er like bra som jeg har blitt fortalt, triller jeg hjemover med denne imorra, og jeg gleder meg som en liten unge :) Endret September 7, 2010 av JChE Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Det der så da ut som en allright bil Johan, håper du blir litt mere heldig med denne enn med stjerna. Og Ford kan da utvilsomt lage komfortalble biler, alt jeg har prøvd av "toppmodeller" fra Ford i tyskland siden `72 har jo vært vellykket, uten at jeg skal si at jeg har prøvd alt. Med "toppmodell" mener jeg altså det største Sedan/personbilkarosseriet de leverte på tidspunktet, Som Consul/Granada, Scorpio og Mondeo, utseende og kvalitet har vel ikke alltid vært på topp, men tror de har kommet seg fælt etter disse kom. Lykke til med ny bil:win Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Det der så da ut som en allright bil Johan, håper du blir litt mere heldig med denne enn med stjerna.Og Ford kan da utvilsomt lage komfortalble biler, alt jeg har prøvd av "toppmodeller" fra Ford i tyskland siden `72 har jo vært vellykket, uten at jeg skal si at jeg har prøvd alt. Med "toppmodell" mener jeg altså det største Sedan/personbilkarosseriet de leverte på tidspunktet, Som Consul/Granada, Scorpio og Mondeo, utseende og kvalitet har vel ikke alltid vært på topp, men tror de har kommet seg fælt etter disse kom. Lykke til med ny bil:win Ja jeg tror dette blir bra :) Det er ihvertfall den nyeste og minst slitte bilen jeg noengang har eid. Og jeg har alltid hatt litt sansen for Ford egentlig, ihvertfall siden jeg prøvde en Scorpio 2,9i :D Og det er ihvertfall bedre materialkvalitet på mk3 enn det var på mk1 mondeo virker det som :) Blir moro! Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Er den like bra i virkeligheten som i omtale og bilde, så er den jo superfin! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Ja håper det :) Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Spol til ca 3:50 :) 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 (endret) Kult :) Ja er den bra nok for top gear, så er den bra nok for meg også! :D Endret September 7, 2010 av JChE Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Hiv på tusenmeterar, ekstra radioantenne, sot litt ruter, og skrem nokre ungdomar. :) Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Hiv på tusenmeterar, ekstra radioantenne, sot litt ruter, og skrem nokre ungdomar. :) Haha, det skal jeg gjøre :) Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Trenger ikke være ungdom for å bli skremt av det. Hadde en sånn bak meg fra Hamar til Minnesund brua sist helg og jeg var mere opptatt av å se i speilet enn å se på veien forran meg. Endte med at jeg svingte inn på en rasteplass bare for å slippe den forran meg. Da så jeg det var en familie med 2 barn baki. Ny(ere) mørk blå Mondeo med 2 blåe tusenmetere og 2 antenner. Sota ruter fre B stolpe og bakover. Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Jeg har også pleid å slippe disse forbi ja, hehe! Bilen er kjøpt og ny tråd er laget. Se signatur :) Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Å kjøre Ford er som å pule en kompis i ræva, det er sikkert godt men man gjør det bare ikke! Unnskyld, men måtte bare.. hentet fra et annet forum :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Å kjøre Ford er som å pule en kompis i ræva, det er sikkert godt men man gjør det bare ikke! Unnskyld, men måtte bare.. hentet fra et annet forum :P Og selv kjører du Passat? Say no more.. '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 (endret) Og selv kjører du Passat? Say no more.. Det samme sier jeg :) Personlig vil jeg aldri bli sett i en Passat... Uansett, tråden fortsetter HER. :) Endret September 9, 2010 av JChE Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg