Volvo_power_ Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 hei selger/kan skaffe deler for innsug og grenrørs bygg, setter opp priser under bend 90 grader. svartsål.-> 42mm 30kr stk 48mm 40kr stk syrefast-> 42mm 75kr stk 48mm 90kr stk kan og skaffe andre legeringer bare og pm meg, 90 graders alu bend 90x4 245 kr stk skaffer og andre dimensjoner bare og pm meg, rør og andre ting kan skaffes, insugs trakter kan og skaffes pm meg. kan og skaffe tig tråds pakker pm meg om info, enda mer ligger som hylle vare her nå 90X4 rør har 10m så perfekt til innsugs bygging, gi beskjed hva du ska ha av lengde så får du en god pris, Siter ford granada 2,8i. *solgt*,ford escort*solgt* volvo 240 90mod *solgt* volvo 740turbo*solgt* volvo 240tic lekebilen:)volvo91mod*skrot* Pajero90 kort 2,5tdi bruksbil tigger alu/syrefast/svartstål pm om det er no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Hei! Klarer du å skaffe innsugstrakter i alu som er mellom 33-34mm innvendig? Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 alubend i 4mm er ikke svært egnet til bil akkurat :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_power_ Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 nei vist du sier det så. fant dette liggenes på nett, ser veldig ut som at det går ann og bruke det men, http://i117.photobucket.com/albums/o60/lillengen/ting%20og%20tang/P3030678.jpg samtidig at jeg bruker dette selv ved mine innsugsbygg, Siter ford granada 2,8i. *solgt*,ford escort*solgt* volvo 240 90mod *solgt* volvo 740turbo*solgt* volvo 240tic lekebilen:)volvo91mod*skrot* Pajero90 kort 2,5tdi bruksbil tigger alu/syrefast/svartstål pm om det er no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 nei vist du sier det så. fant dette liggenes på nett, ser veldig ut som at det går ann og bruke det men, http://i117.photobucket.com/albums/o60/lillengen/ting%20og%20tang/P3030678.jpg samtidig at jeg bruker dette selv ved mine innsugsbygg, Fungerer utmerket hvis du bygger en skipsmotor, men strengt tatt så ønsker man ikke så mye vekt oppe på motoren :) 1-2mm er normal veggtykkelse på bend tenkt brukt til bil. Valg av aluminium på røren er med tanke på vekt og da kan man heller bruke rustfri som både er enklere å sveise og holde vedlike og i forhold lettere.. Har flust av industri deler på jobben jeg og, men kjøper deler på Torshov på grunn av at dette er bedre egnet til bruk og koster lite Når det gjelder selve innsuget og hvis man skal lage det for høyt trykk (2 bar+) så blir det selvsagt noe annet, men bend blir svært liten bruk for den konstruksjonen Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Fungerer utmerket hvis du bygger en skipsmotor, men strengt tatt så ønsker man ikke så mye vekt oppe på motoren :) 1-2mm er normal veggtykkelse på bend tenkt brukt til bil. Valg av aluminium på røren er med tanke på vekt og da kan man heller bruke rustfri som både er enklere å sveise og holde vedlike og i forhold lettere.. Strengt tatt tror jeg svært få på BF har så grom bil at de merker de knappe 1.3 kiloene i forskjell man får på 1 meter rørgater i 90x4 vs 90x2.. spesielt siden svært få drar rørgatene over over motoren. I de fleste tlfeller går de jo bare frem til IC og ut av IC og til plenum, i høyde med toppen av blokka eller lavere. Valget av alu til trykkrør er vekt og varmeavledning... RF er fint til rør hvis rørgata går bak radiator, hvis ikke holder den godt på varmen så IC'en får mer å jobbe med, hvilket ikke akkurat er en fordel. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.