ipop79 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Jeg hadde no å regnet med at hellakkering så skulle alt være likt... som i HELlakkering... er det veldig stor forskjell? Hvilken farge valgte du bilen i? Enda 3 uker til jeg får min... akk så jeg gleder meg nå! Siter Obs signaturregler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 8" er jo ikke breit ..... det vil nok ikke bli no problem Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi170tdi Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 (endret) Bilen er sort metallic, får ikke til å legge inn bilde her, finner ikke noe oppskrift på det heller. Endret August 16, 2010 av audi170tdi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipop79 Skrevet August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 trur du må laste opp på ei nettsia alla photobucket eller lignende... for så å gi linken til bildet. Det ligger en A6 allroad svart hellakkert på finn http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23801436 der ser man de matte sorte skjermene... Det var bra du kom med den beskjeden før jeg fikk bilen slik at jeg er forberedt på det. Må vel være slik når de skal lakkere plast. Siter Obs signaturregler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Har bilen din kommet nå ipop79? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipop79 Skrevet September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Har ikke fått nøyaktig dato enda... men 1 uke++ :) med andre ord ikke lenge igjen... 30. aug sto den ved Bremerhaven og ventet på båt til Oslo. Regner med den er ankommet norge og er på vei nordover :) Siter Obs signaturregler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Har ikke fått nøyaktig dato enda... men 1 uke++ :) med andre ord ikke lenge igjen... 30. aug sto den ved Bremerhaven og ventet på båt til Oslo. Regner med den er ankommet norge og er på vei nordover :) Gleder meg til å se den i byen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Sort: Rød: Hvit: Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi170tdi Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Hei Har du peiling på hvem som leverer de felgene på den sorte og den røde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Den røde har iallefall Miro 111. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 HeiHar du peiling på hvem som leverer de felgene på den sorte og den røde? http://bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp23.html Det er ikke de samme som på bildet (annerledes merke), men designen er prikklik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Er den kommet? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipop79 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Kjørte ut av Møller i dag klokken 16:15 med bilen birthday har ikke gjort annet enn å kjøre i dag :) Siter Obs signaturregler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 (endret) Kjørte ut av Møller i dag klokken 16:15 med bilen birthday har ikke gjort annet enn å kjøre i dag :) Gratulerer så mye med ny bil! Meget godt valg om jeg må si det selv :D Hva bynner reg-nummeret på? 30... eller 29? Endret September 17, 2010 av Audi-quattro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipop79 Skrevet September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Det ble 29... fikk et helt greit nr :) Jo mer jeg kjøre jo mer elske jeg bilen! Er så langt fornøyd med alt :) men det skal da ikke så mye til når en bytte ut en 1987 modell... noe må jo ha skjedd på 24 år :P På tirsdag blir det Ditec behandling :) Siter Obs signaturregler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg