driftking1 Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Hei :) Da skal jeg lakkere min golf, men må ta av dørhandtaka.. Har tatt av dørtrekket og ser der et noen klips elns. Men er nå ikke mulig og nå tid der? Noen som har gjort dette? og kan gi meg en guide elns på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Om det er de utendige dørhåndtaka, så sitter de med en bolt bakfra - mot B-stolpen. Torx elle Unbrako. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 en skrue på innsiden av døren mot stolpen.. dytt håndtaket forover Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Hmm,vet ikke helt om jeg forsto. Men er den skruen synleg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 den er synlig ja.. bare se rett innenfor der håndtaket slutter på døren.. der sitter det en torxskrue Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg