Gå til innhold

Hva gjør du for å få ut aggresjonen?

Ranger emnet

kroffer

Anbefalte innlegg

Ka F... e d for ein idiot da...? Enten har han adhd 2k... heyyou ->angry, eller så må jo det der være tull siden d er filma og greier (d må jo være kødd?)...

Så vidt jeg har forstått er det foreldrene som tok opp videoen for å vise ham hvor ille han klikker...

Synd jeg sov i tyskundervisningen....

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Lar raseriet gå ut over ett eller annet... Går som regel over da, må bare ødlegge noe først...

Vil ikke anbefale å knekke fjernkontroll til tv, eller ps2 kontrolleren... Da det kan bli vanskelig å spille videre, noe jeg gjorde... ANGRE...

Prosjekt biler: Opel rekord 2.2i 84mod, Porsche 924 80mod.

Bruksbiler: Opel kadett b 69mod, Opel kadett 89 mod, Audi 100 85mod.

Delebiler: Opel rekord 2stk (Hogd), Audi 100 (Hogd).

Solgte biler: Honda Civic, Volvo 245 2,1 77mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... kongetråd... :)

Gidder ikke å skrive så mye detaljer men har klikka temmelig ofte... de gangene jeg har klikka skikkelig så blir jeg rett å slett redd etterpå .. kan nesten skjønne hvordan folk kan drepe noen pga sinne...

Jeg har :

Slått knyttneven i 2stk 10" (anbefales ikke da det er temmelig vondt !)

Slått knyttneven i skjermen på en eldgammel laptop som ikke ville funke.

Knust halvliter (klemt i stykker =BLODIG)

Slått hull i skapet på ungdomsskolen

Slått hull i døra på gutterommet

Prøvd å knuse lecablokk med albuen(funka dårlig)

+++

Spill relatert:

x antall fjernkontroller

XboX funka dårlig etter at jeg tråkka HARDT på den

Har klikka over mye rart... jævligste er vel da jeg slo opp med ei jente jeg var isammens med... hu knuste ett halvliters glass i huet på meg (hun var merkelig sykt forbanna, jeg vet at jeg ikke var aleine om å synes forholdet sugde så jeg ble mildt sagt overaska der), da tok jeg tak i armene hennes og klemte dem alt jeg hadde inntill kroppen hennes og dytta hun ned i senga og satte meg oppå henne (ikke pent syn når huet ditt er lekk og når du kommer til deg selv så ligger frøkna livredd under deg med blodet ditt i trynet) Fant ut senere at hun var gravid med meg og hadde ikke fortalt meg det... kanskje ikke rart hun klikka.. Dagene etterpå sleit jeg veldig med meg selv... å gå løs på jenter er noe av det jeg trodde jeg ALDRI kunne gjøre...

Det nest jævligste var vel en episode ikke lenge etter den over her...fikk sammenbrudd so to speak av en bagatell men jeg var så proppfull av sinne og fortvilelse at det svartna... hoppa ut i bilen (opel calibra 16v 4x4) og raste i vei... på en eller annen merkelig måte klarte jeg å klappe til speilet (inne i kupeen) og det datt ned.. stoppa i ett kryss å prøvde å puste ut ett par ganger med gikk dårlig... satte den i 1 gir, tråkka gassen i bånn og smakte på turtalls sperra (8krpm) i ett par sekund å slapp clutsjen... jaja ka skjedde da? bang slafs pssssjjjj skrangle skrangle... oi... fordelingskassa tok kvelden... fikk sånn frysninger/kald svette (omtrent som når du passerer purken men du ser dem ikke før du er rett forbi og du er usikker på hvor fort du EGENTLIG kjørte) stoppa bilen og det gikk opp for meg hva som hadde skjedd... svartna totalt.. da jeg kom til meg selv så var det ett pent "hull" i frontruta rett forran meg og handa var "småøm" og det var noen pene blodflekker her og der (blødde skikkelig)

(alt dette er lenge siden)

Nå er jeg derimot så rolig i de fleste situasjoner at dama regelrett er forbanna fordi jeg ikke blir sint når ting skjer... mener jeg kan umulig bry meg (f.eks som når jeg mister kaffekoppen over soffaen eller når lønn kommer 14 dager for sent) fordi jeg rett å slett mener at sinne ikke løser en dritt.. Når jeg blir sint i disse dager så prøver jeg heller å fokusere på noe annet til sinnet har gått over for å så se hva som EGENTLIG kan gjøres..

Missforstå meg rett... jeg blir ufattelig forbanna når jeg blir det men det skal veldig mye til før jeg f.eks går fysisk til angrep på noe. Prøver heller å tenke logisk å lære av "feilen" og så starte på nytt igjen. Er det en ting som går hånd i hånd med slike utbrudd i mine øyne så er det ANGER... slår aldri feil..

En greie som gjør meg VELDIG frustrert for tiden er GT4... har igjen 2 løp (Cirque de la sarte 1 og 2) 24 timers løp... uansett åssen bil jeg har så sliter jeg ... får ikke de to løpa til... aner ikke åssen bil som funker best men har prøvd alle "superbilene" man kan kjøpe pluss endel andre og... Minolta bilen er den som hittils har hatt beste sjangs men i B spec så kræsjer den ALLTID i enden av langstrekka (av og til midt på strekka og av en eller annen merkelig grunn) og ødelegger 6 minutters forsprang og ender på 4 plass!.. har slitt med de 2 løpa i over 6mndr!!!!!

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den som klikker mest, men da den gamle skjermen min begynte å bli litt løs i kontakten da jeg spilte Fifa 94 (all hail the oldskool) fikk den noen lusinger som gjorde at hele driten ble rød (som i farge, ikke blod), og aldri ble seg selv igjen. Like greit kanskje...

Ellers er det tastaturet som pleier å få en knyttneve når noe stopper opp, men har aldri mistet noen taster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker godt 1 eksempel fra tidligere dager.

Hadde begynt i første klasse på videregående skole, retning media.

Der var det MAC datamaskiner som gjaldt, noe jeg ikke hadde kjentskap til i det hele tatt.

Etter og ha opplevd urovekkende mange feil og mangler med MAC( bl.a at alt var speilvendt, musa hadde kun 1 tast, og hele systemet var idioti , rant til slutt begeret over. Jeg hadde skrevet en avhandling om reklame's påvirkelseskraft på omlag 7 sider( og nei jeg hadde selvfølgelig ikke savet;) ) med skriftstr 12, var akkurat ferdig og skulle til og lagre...... Når jeg trykker save knappen, låser hele maskina seg, og jeg ble så forbanna. Helt sinnsykt. Tror aldri jeg har vært så sint før.

Vel, det hele endte opp med at jeg reiv alle ledninger løs fra kontaktene ( herpet ledningene ), og stelte meg opp foran data-bordet og smellte hele tastaturen så hardt jeg bare klarte rett ned i mac'n. Det resulterte i en mac med sprukken skjerm, og tastatur spredt pent og pyntelig over 40 kvadratmeter....

Skal vite folk fikk seg en real støkk i hjerterota, når plutselig en bajas steller seg opp og skriker " FORPULTE FAENS JÆVLA MAC" og raserer hele datamaskina i en kjempebrøl :D

Får vel nesten fortelle, at den dag i dag , er jeg en aktiv bruker av mac, UTEN problemer :P ( nesten i allefall )

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jada.. Dette har vi erfaring med :) Sitter enda med vondt i handa etter et uheldig sammenstøt med en murvegg.. Har funnet ut at det hjelper å slå i noe hardt, men ikke slå for hardt. Da blir du kvitt aggresjonen, og sitter igjen med anger. Dog jeg satt igjen med 1500 kroner i legeregninger og gips på handa.

Det hjelper forresten uten tvil å kakke knyttneven i pc/tv skjermen en gang :) Den er hard som faen ^^ (fikk jeg erfare under en god runde NFSU)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

jeg lar det gå utover tastaturet.. når jeg nettop hadde begynt og spille NFSMW, så ødla jeg faktisk 3 tastaturer på under en mnd.. hehe.. D ene ble jeg så fornbanna på, at jeg gikk ut og dynket det i tennvæske, og satte fyr på det!

Flott syn?

brenntastatur7dh.jpg

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lar det gå utover tastaturet.. når jeg nettop hadde begynt og spille NFSMW, så ødla jeg faktisk 3 tastaturer på under en mnd.. hehe.. D ene ble jeg så fornbanna på, at jeg gikk ut og dynket det i tennvæske, og satte fyr på det!

Flott syn?

brenntastatur7dh.jpg

copycat :P hehehe..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ps2, bruker jeg å kaste kontrollen i veggen osv. (Klart å slutte med det, da jeg fant ut at de ikke klarte mange kasta, ble dyrt i lengden).

Spiller aldri pc, men når den henger seg, klikker jeg så gjævli noen ganger, å slår så hardt i pulten at naboen i huset 15 m unna kjenner det i gulvet sitt. Rart pc bordet lever enda, men det er såvidt..

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider