Gå til innhold

Hva gjør du for å få ut aggresjonen?

Ranger emnet

kroffer

Anbefalte innlegg

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fyfyfyfyfy da ehrnst. Må ikke slå skolepcen din. Du vet hva loftet sier til det :D

Personlig så blir jeg ikke så sur om jeg taper i et spill at jeg slår i tastaturet o.l. Mus og tastatur er for dyrt til at jeg gidder å herpe det. Men hender jeg kommer med noen saftige gloser. Er 50% nordlending så det ligger i slekta å banne litt :D

Men skolepcen min har fått gjennomgå litt. Liste over ting som har vært bytta på den; Skjerm (2 ganger), harddisk (2 ganger), floppy, hovedkort, en del taster på tastaturet, cd rom, batteri. Det er det jeg husker hvertfall. Begynner å lure på om ikke de på loftet mistenker meg for å være hardhendt jeg...

:rolleyes:

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med tråløst tastatur ;).. heh..Kommer ann på hvor sint jeg blir... har et tastatur med 11 taster igjen (trådløst)..

det værste jeg har ødelagt er vel en cdrom og ett kabinett:

Hadde et gammelt åpent maxitower.. Slo til det på toppen og det viste seg at det ikke tålte en dritt! så jeg hadde slått toppen av ramma ned i cdrommen :mad:.. en annen gang var rett etter jeg hadde fått det trådløse tastaturet mitt.. kasta det rett i døra.. så det er det tastaturet med 11 taster igjen...

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv sliter jeg ikke med noen spesiell urge til å kaste kontrollere osv. i veggen, men et realt "F*** I HELVETE" osv osv... hjelper alltids på humøret...

Etter et minutt med mye banning så har det ofte kokt bra over, og jeg er rolig igjen...

Experienced gamer, vettu.... :D

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det er mange sinte mennesker i dette landet når vi spiller kult å høre jeg har selv et problem med at jeg faktisk kan sitte å riste fordi det koker over for meg og da blir jeg så ukonsentrert at alt bare svartner jeg har kasta klokka mi til en 1000 lapp i veggen så alle delene flaksa jeg har kastet en fjernkontrol til stereo i veggen jeg har oxo kasta cd'r ps2 kontroller har jeg knekt og musa kaster jeg i skjermen og tastaturet får sine slag di oxo har oxo kastet en pc skjerm i gulvet en gang!

Når jeg blir sint prøver jeg å gå unna alt sammen mange ganger drar jeg ut å mekker bil og skrur opp de skruene jeg ikke fikk opp dagen før for eksempel eller så har jeg hogd ned trær en gang jeg ble sint :mad:

Det er ikke bra for hjertet å bli så sint sies det men hva skal vi gjøre da skal vi selge ps2'n xbox'n nintendo'n eller pc'n??

Trukke det ass

Jeg er gald dama skjønner når jeg blir sint når jeg spiller for da sier hun bare forsiktig at nå må du ta en pause og det har jeg spart en del penger på i det siste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider