Gå til innhold

Hva gjør du for å få ut aggresjonen?

Ranger emnet

kroffer

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jeb

Finner fram kniven og startet og kutte noen små kutt i armen og ser hvordan det blør!

Håper du kødder? Du burde jo vært innlagt ellers :rolleyes: Sånt skal man ikke spøke med gutt.. :)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg som trodde det var få som har spill aggresjon.. :P Ps2 kotrollen får smake veggen ett par ganger etter en dårlig dag men NFSU.. I tilleg til fjernkontrollen og annet løst! Bordet har fått gjennoimgå, og huset blir fult av MYE trønder banning (er trønder ) Har klart å sparka i stykker en kjøkken-dør(kjøkken inredniga var foreste 1-2år gammel :P) fjernkontrollen er ikke blant oss oss lenger og det har har gått med et tastatur.. Og MYE såre fingre.. faktsik så holder sofaen på å revne av at jeg river alt jeg har i den!!! banne ord kan som regel formuleres som, Faen i HELVETTES dritt spil, i satans hælvetes faenskap da, forbanna drit (smash) Furpulte HÆÆLVETTE!!!!!!!!!!!!!! (dunk, SMASH) osv :P Blir dyrt til slutt det åja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg blir skikkelig forbanna på PS2'en slenger jeg kontrollen i gulvet og dæljer hodet alt jeg kan i skapet, skapet er litt hardt, og det gjør ganske vondt. Så dette er ikke til å anbefale, men blir mye roligere av det fordi det hender jeg blir litt svimmel. Pleier som regel spille mer når jeg har tatt en kort pause allikevel.:D

- 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen)

- 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hm, det er jaggu mange som har en del problemer med å kontrollere sinne! Jeg var en av de som bannet høyt og slo hardt på tastaturet når Pacman sprengte eller krasjet i Lotus. Men da var jeg yngre! Nå er jeg blitt 18 år og har blitt rolig og avbalansert over årene. Og det er bra, for det er IKKE morro å være så forbannet at man slår og sparker i dører og bord. Et triks for å ikke hisse seg opp er å innta nok mat... ;) Hvis jeg surrer rundt i garasjen hele dagen uten å ha spist, kan jeg ble skikkelig forbannet utover dagen hvis det er noe jeg sliter med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller man PS eller Xbox eller liknende hjelper det ikke å gå utafor og puste.. aggresjonen må ut PÅ selve maskinen. Jeg har funnet ut at det hjelper å holde kontrollen med venstre og slå med høyre. Blir man forbanna så merker man ikke at det gjør vondt før det er over.

p.s det hender jo da at du ødelegger joystickene, men de tåler overraskende mye.

og helt off topic. Når jeg var 16 og skulle kjøre moped til skolen og ikke fant nøkkelen, slo jeg hull i badedøra. Det var deilig å få gjort det, men ikke å anbefale. dører er dyre :D

:fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Åjåj.. Sku ønse jeg så denna tråden når den var ny.. Har lest litt her og der og holdt på å flire meg ihjæl.. Det er jo helt sekkert førr at jeg kjenner meg igjenn.. Bruker nu sjøl å bære irritere,kjæfte og smelle veggan når æ plages stort(nylig gjænnomgådd det med NFSU2)! Utruli arti.. thumpsup

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som tidligere cs spiller.. så har det gått et par ting ja..

skjerm,5-10tastatur, x-antall headsett(ofte det som gikk på lans etc)

1kabinett og x-antall myse(muser)

dette var før når jeg var nybegynner... etterhvert kom det seg jo.. begynte og treffe hode litt oftere osv.. ;)

men i bilspill pleier det bli slag i bordet og et par fine gloser på dagtid. på kvelden/natta er det bare og bite det i seg..

har ødelagt handleddet pga slåing.. men ja.. håper det kommer seg;)

må nesten spille litt også.. er så forbanna dyrt med bensin.

*snart gt4*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri i hele mitt knust noe som helst på grunn av sinne, iallefall ikke som jeg kan huske på stående fot. Klart jeg blir sint, så sint at jeg kunne drept den nærmeste personen med en rusten beleggskniv, men jeg gjør ikke noe likevel. Bare roer helt ned og går en tur/kjører/tar en snus/skyter med luftgeværet.

valium-info.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider