Gå til innhold

Hva gjør du for å få ut aggresjonen?

Ranger emnet

kroffer

Anbefalte innlegg

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå som jeg bor på hybel bor jeg lamme en kompis, så av og til går det litt utover han også :cool:

Altså... Det slår min tastatur (brenning) ofring... sombrero ligger bilder her på forumet et sted :P

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er voksen nok til å ikke irritere meg noe spesiellt av bagaterer som spill jeg. Men andre ting blir jeg forbannet av, og da er det ofte rundinger med bilen sombrero

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstår hvordan dere har det ass.... jeg hadde kommet meg kjempe langt på need for speed Underground 2 så når jeg skulle Spille igjen hadde lille søsstra mi vært å spilt need for speed, Hun hadde sletta memay carden min ...

da satt jeg på mitt rom å se fortvilla i veggen, så tenkte jeg for meg selv hvordan jeg skulle Få det til å se ut som en ulykke når jeg fikk Tak i henne! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleide å slå så hardt jeg bare makta i tastaturet flere ganger.

så kom jeg på noe smart... skaffe seg et gammalt tastatur som manikke bruker, og når man må tømme seg for aggresjon så slå på det i stede for det som man bruker..

i'm sick of following my dreams,

i'm just gonna call them and hook up with 'em later.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99 botles of beer beer beer beer beer beer on the waal..................

beer beer beer beer beer beer beer beer beer beer beer beer

ta en pils og la den vandre, alcoholen er fin og da trives jeg.....

sitter jeg på kvelden og spiller,, og ting går til hælvette, da erre frem med en is kald øl :D:D:D:D:D:D:D

Det hjelper det.

men irritasjon er kjedelig...

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er

Alene:Hyler jeg som en jente,går ut å ruser bilen på 7000 rpm i en stund,banker i alt jeg finner osv.

Ikke alene:Banker i bordet og sier "fan i helvette,satan!!!!"

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg blir irritert slenger jeg et eller annet i veggen...(som regel kontrollen).. som jeg har ødelagt en av fra før... eller så har jeg ødelagt et ratt... som ikke tålte at jeg hoppet på det..( av en eller annen grunn) :D

men nå som jeg har et nesten nytt ratt tør jeg ikke å gjøre det... hehe... det er god terapi... :D

Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker)

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... hadde aldri trudd det skulle komme til det stadiet når jeg nesten betrakter megselv som rolig... men eneste jeg kommer på som er ødelagt er den vibrasjonen i ps2 kontrollen min som har "løsna" tror jeg, kommer bare en klakkelyd når den skulle rista etter at søstern kom inn å begynte å plage meg mens jeg var på bristepunktet etter å sliti med dragløp på NFSU...

Men det har vært ett par salmer som jeg tror skremmer livsjiten ut av alle med sunn fornuft, og så slår jeg i dørkarmer (ikke å anbefale da disse er mye hardere enn døra selv) fordi jeg ikke vil slå høl i døra... har knust knokene (eller hvertfall endret formen på dem) minst 2 ganger, litt etter spilling (har spilt cs jeg og) og ofte i fylla da jeg ikke liker å komme i bråk, så lyktestolper, vegger, andre lysarmaturer o.l. får gjennomgå (kansje litt off topic)

men løping, skriking, trening og andre ting man bruker krefter på annet enn å knuse noe er å anbefale, da dette kan resultere i god form (hvis man spiller mye) og bedre helse (ehh) og det blir billigere i lengden..

Morten

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten skamkjører en tur, eller låner børsa til en kompis av meg og skyter i stykker ting jeg ikke liker (som feks en 99.9% rusten ascona b, den gikk ennå etter 3 skudd gjennom blokka:D) Eller kliner til ting innen rekkevidde.. Har bitt (ja bitt) i stykker en ps1 kontroll, og skjøt ps1en da den daua...:);)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri knust noe av sinne, men NFSU2 er til tider a pain in the ass. :fingers: For å få ut litt aggresjon så har jeg for vane å skrike litt, slå i puter og skyte meg selv med softgun i foten... Hehe, høres skikkelig dumt ut når jeg sier det, men det funker faktisk!!!

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider