Session^ Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Hei. Har en Touran som jeg nettopp senket. Etterpå var bilen helt fin å kjøre. Under senking oppdaget jeg at indre og yttre mansjett var ødelagt og fikk bilen til Møller på garanti. Da jeg fikk bilen igjen skjelver den voldsomt på rattet når jeg svinger til høyre (belaster venstre hjul hvor mansjettene ble byttet). Felgene er balanserte og dette skjer kun ved høyresving. Møller skal se på saken, men er det noen som har vært borti dette før? Hva kan forårsake slik skjelving? Karen på møller fant ikke noe løst ved å løfte bilen og dra i hjulet samt stramme senter mutteren på ny. Veldig frustrerende. Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 kan ikke hjelpe med skjelvinga, men jeg bare lurer på . . . hvorfor i all verden senker man en Touran ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Hvorfor ikke? Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 kan ikke hjelpe med skjelvinga, men jeg bare lurer på . . . hvorfor i all verden senker man en Touran ??? De kan jo bli skamtøffe med større felger og senk + + Familieracer, evt cruiser ;) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Bump Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg