sunflyer Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Driver å bygger på en ekstra nedre del på fangerne mine nå, men når den nye delen blir limt på den orginale så blir det et slags lite rom der i partiet hvor de overlapper hverandre. Finnes det noe lette produkter jeg kan bruke for å fylle opp dette rommet så ikke snø/is og slaps legger seg der. Funker byggskum ? Takker for svar Siter www.glassfiberforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunflyer Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 En annen ting også, hva slags sparkel type bør benyttes til slutt, den glassfiber sparkelen er i groveste laget. Noen forslag på det ? Siter www.glassfiberforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 har selv brukt byggskum til å lage former med. men skal du støpe utenpå dette anbefaler jeg deg å ha noe stoff som et fleece teppe o.l over byggskummet når du støper, så ikke byggskummet "slår" seg. vanlig fin sparkel funker fint. hvis det er mye huller/ujevnheter, så kan du bruke langtrådet glassfibersparkel til å fylle litt ut med :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg