Brian93 Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 når jeg skal høypolere noe, sånn at jeg får en veldig fin glans. det skal være i motor rommet. hva bruker man mest da? vanlig polering? Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 http://www.gasolin.no selger et sett for høyglanspolering, monteres på drill. For å få en høyglans så må overflaten være fri for ujevnheter, riper, hakk o.l. Det vil si at hvis du f,eks skal ta for deg toppdekselet på motoren din så må all lakken bort, så pusses det med en grovt sandpapir for å fjerne ujevnheter og eventuelle skader. Så er det å gå på med finere og finere papir helt til ønsket glans, avslutt med en høyglanspolish alà Autosol.. Eventuelt lever delene til fornikling, så slipper du å slite ut fingrene.. Har gjort dette en gang på min forrige Golf 3, blir neppe å gjøre det igjen for å si det sånn.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg