commodus Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 jeg vet om en omega b stv med 3.2l og rundt 330hk som han sikkert selger for rett pris:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Du kan får en R32 GT-S fra Japan, ferdig momset i Norge til 25 tusen.. Juster trykk opp til 0,9-1BAR, front cooler, eksos, bur og ut med seter og inn med bøtteseter. Bil+påkost kanskje 40 tusen, og du har en lett og sprek bil! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 rb20 er en masete og slitsom motor og starte med drifting, finn heller noe med mer volum og effekt. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Bilen min er til salgs om du vil ha blandt de mer gjennomførte S14 i landet ;!) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24652402 Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAN-OLAV Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 mitt tips er å beholde sierraen fordi det er kjedelig å ha en bil så mange har. jeg vet om en som har sierra med chevy 350 funker veldig bra, og det er billigere enn med en cosworth motor etter hvert fordi du slipper å vedlikeholde så mye. bygg den selv også da har du noe å skryte over, den første vinteren kan du ta det viktigste de neste kan du ta luksus tingene. med en framtung bil med v8 med dreimoment nok til å dra hus, så drar bilen sidelengs på nesten tomgang. minuset er at alt drivverk og sånt burde bli forsterket. motoren kan være litt "seig" men det er bare å lette svinghjulet så tror jeg det det er løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg