Modmach1 Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 De fleste av dere som er på V8 Forumet er nok ivrige lesere av amerikanske blad og har fått med dere at Year One har bygd en Nova for Paul Walker.. Vel bilen er nettopp blitt ferdig og her er den Du ser han til venstre med nyanlagt bart :D http:http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 De sluttet å selle desse blada på den nærmeste narvesen-kiosken i fjor haust. Så då vart det eile litt vanskligare:( Hvilke spesifikasjoner er det på den Nova'n Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by Modmach1 Du ser han til venstre med nyanlagt bart :D [/b] Synes jeg ser han til høyre jeg... ;) Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by OlleellO Synes jeg ser han til høyre jeg... ;) :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by OlleellO Synes jeg ser han til høyre jeg... ;) Kan hende skjermen hans er opp ned da!:mad: ;) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Legger meg langflat !! :rolleyes: Mente høyre selvfølgelig :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by ElCamino De sluttet å selle desse blada på den nærmeste narvesen-kiosken i fjor haust. Så då vart det eile litt vanskligare:( Hvilke spesifikasjoner er det på den Nova'n Bare et lite tips: Å abonnere på blader direke fra USA er billig. Kjøp bladet først på Narvesen el. Ofte ligger et "spescial subscribe offer" med stort avslag inne i bladet. Husk at det er ikke moms på blader! Jeg har gjort dette flere ganger og bladet har ofte kommer på ca halv pris av hva de tar hos Narvesen. For ikke å snakke om da jeg kjøpte meg boots fra USA. Tollerne trodde tydeligvis det stod "books" istedefor "Boots" på innhold-oversikten for jeg slapp moms på de også!:D Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by ElCamino De sluttet å selle desse blada på den nærmeste narvesen-kiosken i fjor haust. Så då vart det eile litt vanskligare:( Hvilke spesifikasjoner er det på den Nova'n Amerikanske blad som Popular Hot Rodding, Custom Rodder, Hot Rod ets, ets... er jo et MUST da :D Som Hot Rod sier, abboner ! Det er latterlig billig. Trur jeg betalte $ 37 for to år med PHR, et blad som jeg mener er muligens det beste bladet. http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Etter min mening er PHR det beste av desse blada, men superchevy er helder ikkje å forakte. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Fet Nova!! Den tror jeg ikke Walker fikk i Corn Flakes pakka sammen med de andre bilene sine. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by ElCamino Kan hende skjermen hans er opp ned da!:mad: hahahha lol lol lol :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Novan ser da grei ut den, men ikke noe å gå fullstendig i spinn over... Bah, gidder ikke å betale nærmere 100 spenn for et blad der 90% er reklame, resten reportasjer... Og halvparten av reportasjene er jo i sort/hvitt og på en halv side. Har kjøpt to Hot Rod i løpet av min karriere, og jeg blei like skuffa begge gangene. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg