nicoloco Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Hei. Har kjøpt meg følgende produkter fra Meguiars sortiment. Noen som har erfaringer med dem og kan gi meg tips/råd til hvordan jeg skal få maks utnytte av produktene? Gold Class Car Wash Shampoo & Conditioner Gold Class Rich Leather Aloe Cleaner Gold Class Rich Leather Aloe Conditioner Deep Crystal® System Paint Cleaner Deep Crystal® System Polish Deep Crystal® System Carnauba Wax Som sagt, råd/tips til påføring og bruk av produktene mottas med stor takk! Skal huske å poste bilder av før og etter i prosjekttråden min! Betalte forresten 650 kr inkl frakt på dette, syns ikke det var så værst... eller? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 http://www.bilforumet.no/bilpleie/174396-bilpleie-dummies.html Klistret under bilpleie :) Hørtes slett ikke ut som ille pris. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Såpen er ganske mild, og perfekt til vedlikeholdsvask. Husk 2-bøttemetoden og vaskehanske. Skinnpleien har jeg ingen erfaring med, bare hørt at en er klissete, og gjør skinnsetene veldig blanke. 1-2-3 steppen er et helt greit system, renser lakken greit, fyller i produkt for å gjøre de mindre synlig, og har helt grei holdbarhet. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uno45 Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Prøv den nye NXT Generation fra Meguiars. Jobber på BilXtra, og får ofte besøk av diverse personer som driver med klargjøring av biler hos f.eks Mercedes. Jeg hadde akkurat solgt ut to produkter til en kunde, da en klargjører for Mercedes kom inn. Han ble nesten forbanna på meg, fordi det ikke var mer NXT Generation shampoo og tech wax. Denne NXT serien er en "amatør-serie", som også bilklargjørere og bilvaskere bruker, ofte foretrukket før disse dyre og tunge proff-produktene. Det er virkelig verd et forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg