Army_aa Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Hei! Jeg har nylig bilen bulka kraftig, og den er på rep nå. det var en forsikringsak der motpart står ansvarlig. Ny dør og bakfanger vil bli byttet og lakkert. Dersom det skulle bli fargeforskjell etter lakkering mellom gammel og ny lakk, har jeg krav på en hellakkering av bilen ? Bilen er 2001 mod, og er litt redd for at de ikke klarer å få samme farge, men det gjenstår jo bare å se det da .. Bilen skal selges i løpet av sommeren er litt opptatt av at bilen vi se lik ut som før jeg ble truffet, slik at jeg ikke får mindre enn jeg kunne for bilen ved salg. Håper noen kan gi meg noen gode svar:) På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 hvist fargen ikke stemmer blir det utsløring av tilstøtende å ikke hellakkering. Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Heisann. Det har du _IKKE_ krav på. Lakkerern er en magiker som kan det trikset med utflekking av farge. OM fargen på din bil er en trøbbelfarge blir det lakkert tilstøtende på begge sidene (f.eks ny bakdør, utflekk fordør + bakskjerm). Plastfangere er det somregel fargeforskjell fra fabrikk så det kravet faller bort medmindre det er helt forjævligt. Men mange har fordommer mot dette, la meg si det igjen: Lakkerern er en magiker. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg