Blueboy Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 http://www.poloclub.dk/5intpt/5_int-polotraef-dk.pdf flere som har tenkt seg nedover? kræsjer jo med gatebil på rudskogen, men det gjør ingenting for min del..prioriterer heller polotreff:) helga før er det treff i tyskland,så det går an å få med seg to treff:) 02.07 til 04.07 Edersee tour 2004 http://www.image-events.com i følge autoroute 2002 tar det 4t og 35min å kjøre fra grensa til danmark. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Kanskje jeg reiser nedover i år også.. Vi får se.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 skulle gjerne vært der men er pololøs.... anbefales absolutt :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 D E T hadde vært kult....hadde bilen vært fetere.....eller,jeg kan jo bli med sånn den er nå.....men jeg tror ikke økonomien holder......................Men det hadde vært dritgøy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Blueboy http://www.poloclub.dk/5intpt/5_int-polotraef-dk.pdf flere som har tenkt seg nedover? . får eg tid te alt så ska gjøras me poloen i år så e det stor fare for at eg blir med ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Langt å reise bare for å overhale laderen lol Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Polo Classic: du kan jo egentlig fjerne "annonsen" din i signaturen din(Moongose-anlegget)...for det er vel snart mitt..hehe..! Snakkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloKris Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Jeg og kvinnfolket skal nedover...vet ikke helt om vi kjører rundt eller tar jolla over...men fett blir det nok uansett...er det fra fredag til søndaf ller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 det er program lørdag og søndag. fredagen er det ingenting spes som skjer.... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Polo Classic Langt å reise bare for å overhale laderen lol HEHEHEHEHEHEHE Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Blueboy det er program lørdag og søndag. fredagen er det ingenting spes som skjer.... Jeg drar hvis jeg kan. Har pratet med Fabian og de kommer polo sterke fra tyskland som vanlig. Men, fabian kjører ikke polo mer, han fikk et så bra tilbud at han klarte ikke å si nei. Har akkurat mottatt en eske fra dem med noen god bitter, hmmmmmmm Jeg hade tenkt meg på treffet like ved flensburg til sommeren, det er et VW-Audi treff som har fått mye positiv omtalle i tyskland. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 er det treffet i schafflund 20-22aug du mener G40Turbo? noen som vet om det er noen treff nord i tyskland helga før eller helga etter polotreffet? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Blueboy er det treffet i schafflund 20-22aug du mener G40Turbo? noen som vet om det er noen treff nord i tyskland helga før eller helga etter polotreffet? Det stemmer nok det..... Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 ja nå nermer det seg danmarks tur.. flere som skal nedover? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 sånn som det ser ut nå er vi i alle fall to gra göteborg som skal nedover!!! vi resier tidlig lördag morgen i så fall :P Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg