Glema Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 (endret) Får kopiere tråden min fra bimmers. Da va tiden inne for å lage en liten tråd om min første bmw :D Kjøpte bilen i slutten av mai, og er sålangt kanonfornøyd. Bilder fra salgsannonsen: Bilen er en 99 mod med 193.000 på telleren. - 4 rørs eksos, men tror det er orginal bakfangeren som bare er kappet til. Men er en veldig fin lyd i den :D - 20" CTW felger og senket 30mm. - 16" piggfrie vinterdekk - Skinninteriør m/trelooklister (fyfy) Planer videre som kansje blir gjennomført vist motivasjon og penger er tilstrekkelig er : Angel Eyes : Utført Svarte/Carbon Nyrer : utført Carbon frontspoiler : Ikke utført Alu eller Carbon interiørlister : Ikke utført Carbon Bmw merke foran/bak : Utført Stabstag : Ikke utført Kommer sikkert på noe mer underveis eller fra tips fra dere ;) Endret Juli 11, 2010 av Glema Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 (endret) Hehe, måtte bare prøve ! Men her er bilder fra fredagen: Har fått AE-lyktene og carbon nyrene, så bilder kommer om ikke lenge! Endret Januar 26, 2011 av Glema Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 Hadde helt glemt av tråden her. Påtide med litt bilder. Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 Pen E39 du har :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Stemningsbilde fra i sommer :) Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiiim Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Fet e39! Hva slags felger og dekk har du på sommerskoene? Ser veldig bra ut! Har du montert senkesett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Oi, her er det lenge siden jeg har vært :smilbmw: tiiim : Er noen 20" felger som fulgte med bilen. 245.30.20 fremme og 255.30.20 bak. Er senkefjærer fremme, og luftputer bak. Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 Jævelsk fin E39..har 528 e39 selv..kanonbiler. hvordan gjor du det med å slippe den ned bak? og en annenting..parklys i blink? monterte du bare xtra pæreholder med 5w pære i? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg