Atlee Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Heisann. Har en BMW 320i 1999 modell. For en ukes tid siden begynte det å komme en slags gnisselyd fra bakre del av bilen. Denne lyden kommer med jevne mellomrom, og kan forsvinne i perioder. Om det er fra venstre eller høyrse side bak er jeg usikker på. Men den forsvinner ofte når jeg bråbremser. Kan det være feil med bremseklossene? Ut i fra det jeg ser, virker det som om bremseklossene ikke er slitt. Eller kan det være foring? Mvh Atle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Jeg hadde en tikkelyd på bilen min! skikkelig rart, helt til jeg tilfeldigvis så at jeg hadde kjørt over en skrue som hadde kilt seg fast i dekket :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Kan være alt mulig fra smått til stort. Jekk opp bilen i forkant og snurr på hjulet, så hører du hvor lyden kommer fra Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlee Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Ja jeg har jekket opp bilen og vridd på hjulet, og hørtes ut som det kommer fra der bremseskiva sitter. Men denne lyden kommer og går. Og syntes ikke skiva ser så slitt ut heller. Atle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Har denne separat brekk? Har du brukt lange bolter? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Når bakhjulslageret på Merca mi døde, peip og knirka det no voldsomt avogtil før det skjærte seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg