Gå til innhold

Tidenes verste annonser?

Ranger emnet


Einar

Anbefalte innlegg

Legg inn det dere mener er skremmende ille, eller komiske annonser for salg av biler her.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20798014

 

Åssen for folk seg til å lage en slik annonse, også i tillegg en "butikk", tror dette er den verste annonsen jeg noen gang har sett, er jo flere bilder av annet enn bilen...

Endret av Einar

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater at folk skriver med kun store bokstaver i annonsen, det blir så trasig å lese, samtidig som du føler at en bilselger står og roper deg midt opp i trynet når du skal kjøpe bil!

 

Edit: Haha! Ikke mulig å gå nøtts med caps locken her nei:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke den verste, men som andre har sagt her er CAPS LOCK UTROLIG IRRITERENDE!!!!!! :D Får ikke noen hyggelig følelse når jeg leser annonsen, blir som om noen roper inn i øret på deg og på død og liv skal selge bilen.

 

Den verste annonsen hadde vel ikke hatt bilder i det heletatt, og minimalt med info om bilen..

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jEG

SKJØNNER IKKE

HVA DERE SYNTES

ER SÅ FEIL !!!!!

 

Hehe, ser at mange ikke er interisserte i å selge. Jeg handler aldri bil av noen som skriver en dårlig annonse, da hopper jeg bare videre.

 

denne var fin: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23063892

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fin den voyageren der ja!

 

Noe som irriterer meg er annonser fulle av skrivefeil, manglende navn på selger, og feil info om bil. Folk bør ha en viss peiling om hva bilen har av utstyr før de legger ut annonse. Det er også fryktelig irriterende med folk som skriver 1kr i prisfeltet, selv om bilen egentlig koster 500000. Da blir det bare vanskeligere å søke fornuftig...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fin den voyageren der ja!

 

Noe som irriterer meg er annonser fulle av skrivefeil, manglende navn på selger, og feil info om bil. Folk bør ha en viss peiling om hva bilen har av utstyr før de legger ut annonse. Det er også fryktelig irriterende med folk som skriver 1kr i prisfeltet, selv om bilen egentlig koster 500000. Da blir det bare vanskeligere å søke fornuftig...

 

Japp, det jeg ikke fatter med det er at dem jo driter seg selv på leggen. Istedenfor å bruke 10 minutter ekstra på annonsen så må dem ta imot telefoner av folk som lurer på ting. Det er jo mer tungvint.

 

Feil info er iallefall irriterende, en kompis og jeg kjørte mange mil for å se på den bil, når vi kom frem visste deg seg at bildene var gamle. Bilen så ikke slik ut i heltatt...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=22826349

Tidenes verste annonse er det ikke, og det så ut som en fin bil, men den var langt fra bra, og dette skal liksom være en forretning?

 

Irriterte meg også over teksten omplett servicehefte:

49_-1355883457.jpg

Greit, bilen har kun gått 46.000km, men det tilsier litt mere enn 2 servicer, og ikke minst på 31 år, man skal jo egentlig ha service årlig.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår