Gå til innhold

Beste 4WD vinterbil under 60k?

Ranger emnet

MarcusN

Anbefalte innlegg

Det var en fin Mercedes 300E 4 Matic sedan for ca 1 måned siden til salgs på finn,gått ca. 180 tusen siden 1989 som er ingenting for en sånn bil.Jeg tenkte å kjøpe den men ombestemte meg fordi det går ikke an å senke 4 matic Mercedeser av den årgang,ellers en super bil.

Mercedes W124 virker veldig interessant. Mitt "problem" er at jeg allerede har en bil i samme størrelsesklasse, som jeg helst kunne tenke meg å beholde. Derfor er det kanskje mest nærliggende å kjøpe en offroader eller pickup, men helst ikke så svinaktig tung som en Pajero. Litt vanskelig dette..

'95 Subaru Legacy 2.0 GL

'99 BMW E39 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Tar sjansen på å bumpe min egen tråd.

Subaru Legacy er et bra valg, de går og går, kommer fram og samtidig har du en bil som er helt vanlig å kjøre utenom vinteren. Bare pass på rusta!

Fulgte dette rådet, og kjøpte en Legacy 1995-modell. Krever litt bestemt bruk av girspaken, og differensialene høres godt. Men kjørekomforten er overraskende bra.

'95 Subaru Legacy 2.0 GL

'99 BMW E39 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
hvor faen er en transporter god?

Antar han mener t3. Den funker faktisk helt greit i terrenget med store hjul, høy bakkeklaring og sperr framme å bak! Minuset må være at det er en høy og stor bil...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar sjansen på å bumpe min egen tråd.

Fulgte dette rådet, og kjøpte en Legacy 1995-modell. Krever litt bestemt bruk av girspaken, og differensialene høres godt. Men kjørekomforten er overraskende bra.

Hyggelig å høre :)

Har alltid hatt en Subaru i familien de siste 25 årene, og har alltid vært fornøyde! Håper du også blir fornøyd :)

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider