hans9001 Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 De elektriske vindusheiserene fungerer ikke på min Passat 98 modell. Jeg hører bare et klikk fra releene i døren. Ingenting skjer. Jeg har ikke instruksjonsmanual så jeg vet ikke hvilke sikringer jeg kan kontrollere heller. Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkjoy Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 på min passat 98 er det et kort bak dekslet som skjuler sikringene. der står det hvem som er til hva. men hvem av de som er til vindusheisene ble jeg ikke videre smart på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 -Sjekk ledningene der de går inn i døra,spesielt førerdør -Sjekk vindusheisemekanisme, ta av dørsiden og se -Sjekk komfortsentral under førersete -Sjekk mikrobrytere i låsekasse Dette er de tingene som pleier å dukke opp ukentlig, når noen har problemer med vinduene på passaten sin... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg