caviller Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Hei! Trenger noen tips for å få løs en fastbrent lambda! Har prøvd det meste nå(kjøre motoren varm før jeg skrur osv) men den sitter bom fast! Fastnøkkel eller den spesialkoppen for lambda funker ikke lengre siden kantene er så nedslitte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Klipp ledningene, prøv å sveis en mutter i passend størrelse utapå den gamle "mutteren", masse varme/innsmelting. Prøv igjen, sitter det enda, bruk skikkelig med varme... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caviller Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Er det ikke typisk...jeg sliter med det her i flere uker, men når jeg spør om hjelp i forumet og går ut etterpå og prøver SÅ får jeg det til sjøl ;) hehe Kappa den bare i to, deretter satt jeg på en vanlig 22 kopp :) Bilen ble ganske fin etterpå! Rykkinga i akselrasjonen er borte osv..får teste mer etterhvert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg