Gå til innhold

Tips til familiebil maks 60000

Ranger emnet

ptrax

Anbefalte innlegg

Jeg bor sammen med min samboer som venter våres første barn sammen:) Vi har nå solgt pickup'en og skal kjøpe våres første familiebil. Siden det er et hav å velge mellom, søker jeg råd her.

Jeg vil gjerne ha anbefalinger på biler som jeg bør kjøpe(evt. IKKE kjøpe) når det skal være:

-Familievennlig(Stasjonsvogn)

-Maks pris 60.000

-Helst ikke gått lenger enn 150.000km

-Biler som står i Vestfold eller området rundt

-4wd og AC er pluss for fruen:D

Ønsker gjerne linker til biler på finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford fucus stv, gått 150 pris 60k. Står i Horten http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23018404

Denne ble jeg nesten skeptisk til, så veldig bra ut. Skoda Octavia 1.9 tdi, gått 123 og koster 65. Selges av firma med garanti. Så veldig pent ut også... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22944143

Du får nesten se selv, kan være vanskelig med kriterie at den skal ha gått under 150km. Men fant mange i vestfold...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opel omega b...men ligg unna v6 og 2.0l 16 som har gått over 200k... ellers volvo v40 er flotte biler, ligg unna det meste av vw og audi...http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22820680

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert helt ok, men sjelløs var det første jeg tenkte også... men så har jeg aldri hatt suzuki heller da :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzuki Baleno, bilen for de totalt bil u-interesserte.

Det er en grei bil, med lite trøbbel utover RBC-kobling, hjullager og rust i travers bak, men kjørekomfort er det totalt manko på, og kjøreegenskapene ligger på minussiden, er og en bil jeg ikke ville kollidert med.

A -> B fremkomstmiddel med firehjulstrekk, ja, noe annet, ett klart NEI.

Tidligere Suzukimekaniker...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider