Impreza WRX Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Heisann :D Jeg er ganske ny på photoshop, men dette er vertfall det jeg fikk til :) Før: Etter: Gjerne si hva dere synes om bildet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb92 Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 ikke så verst... husk å fjerne kantene på sidene der du liksom tar ned bildet for å senke bilen så må du fjerne litt for å ikke få den kanten der... felgene var litt flate, prøv å finn en bil fra ca. samme vinkelen med borbet felgene :) ellers andre morsomme greier å gjøre er å f.eks. sote ruter. bytte om bokstavene på skiltet og kanskje bredde dekka litt :) var kanskje litt hard kritikk men var myyye bedre enn min første mod ;) Siter Volvo 240 GL B230FD 1993 Eiker E1 17" Lesjøfors 40mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Her er det mange forskjellige nettsider om hvordan du modder bilen.... Veiledere/FAQ innafor Photoshop, masse bra tips osv her!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 ikke så verst... husk å fjerne kantene på sidene der du liksom tar ned bildet for å senke bilen så må du fjerne litt for å ikke få den kanten der... felgene var litt flate, prøv å finn en bil fra ca. samme vinkelen med borbet felgene :) ellers andre morsomme greier å gjøre er å f.eks. sote ruter. bytte om bokstavene på skiltet og kanskje bredde dekka litt :) var kanskje litt hard kritikk men var myyye bedre enn min første mod ;) Hehe, takk for tips! :D Felgene så ganske flate ut ja, og min første soting så bare litt jalla ut så lot det være ;) Men som sagt, takk for tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Her er det mange forskjellige nettsider om hvordan du modder bilen.... Veiledere/FAQ innafor Photoshop, masse bra tips osv her!! Takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Takk :D Bare hyggelig å hjelpe til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Men, Jo mer du øver jo bedre blir du! Legg ut en til hvor du prøver med soting av vinduer + hvis du vil det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Men, Jo mer du øver jo bedre blir du! Legg ut en til hvor du prøver med soting av vinduer + hvis du vil det:) Den sotinga mi var litt jalla x) Men fikk til å fjerne Dørhåndtaket :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 (endret) Den sotinga mi var litt jalla x) Men fikk til å fjerne Dørhåndtaket :D Den ble jo bra:D Endret Juni 29, 2010 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Den ble jo bra:D Hehe ;) Kunne tenkt meg at felgene og sidevinduene ble litt bedre men :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 (endret) Hvis du vil kan vel prøve å lage noe sånt (Men jeg har vel kanskje holdt på litt lenger enn deg også da... :D )? Endret Juni 29, 2010 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Nice, må teste noe sånn litt senere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Nice, må teste noe sånn litt senere ;) Ja, men føler jo at jeg har blitt litt bedre i Photoshop på et halvt år...:D Hvilken Photoshop bruker du? CS2, CS3, CS4 eller CS5? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Hehe ;) Jeg bruker cs3. Testa og sette inn et sånn kicker merke på bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Hehe ;) Jeg bruker cs3. Testa og sette inn et sånn kicker merke på bilen :) Du lærer jo mer hver gang du lager en mod :D :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg