Fedajøden Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Hei, lurte på om noen kunne ha photoshoppa min E30 Touring? Spygrønn med hvite felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 bump! Ser ingen modda bil.. noen som kan være så snille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmantas Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 (endret) Beklager om fargen, å redesigne fra svart trenger mer tid. Bare hvite felger for den gode starten:) Endret August 3, 2010 av Irmantas Siter Eikemøbler til lave priser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Spygrønn, jah det er en fin farge på en E 30.....:tannløs: :scooter: :D :popcorn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet August 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Spygrønn, jah det er en fin farge på en E 30.....:tannløs: :scooter: :D :popcorn: Alle har sin smak, min er spygrønn :D En kamerat hadde en grønn Rekord (84) stasjonsvogn som var spygrønn, hvite felger og helt svart soting. Den var RÅ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmantas Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 (endret) Bra? :) Endret August 4, 2010 av Irmantas Siter Eikemøbler til lave priser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Bra? :) Fikk lyst til å spy :D ( Hehe ) dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet August 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Bra? :) Bra det, takk skal du ha :) Likte bilen rød også da.. men tror mest jeg går får grønn! ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Kunne Noen ha prøvd med Orange bil, hvite/svarte felger, 01 på døra og dixieflagg på taket? Ja, det er harry, men faen heller man må jo følge sin egen stil! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Prøvde litt :) Vært mye enklere med et større bilde. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet August 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Prøvde litt :)Vært mye enklere med et større bilde. Jeg kan desverre ikke se bildet ditt, men prøv med en link så kan jeg se bedre :) Det er ett mobilbilde jeg har tatt, men er ikke værst til å være med mobil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 (endret) imageshack kødder litt nå. Skal se om jeg får lagt ut et nytt. Edit: Photobucket fungerer iallefall. Endret August 29, 2010 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 imageshack kødder litt nå. Skal se om jeg får lagt ut et nytt. Edit: Photobucket fungerer iallefall. Nå gikk det! Takk skal du ha! Likte den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg