opel16 Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Hei. Jeg har et problem som jeg ikke har peiling på hvordan jeg kan løse. Jeg arvet en atv som vistnok kan registreres. Den arvet jeg av min onkel som brukte den hjemme på gården sin. Men spørsmålet da er hvordan får jeg den registrert når ingen i familien finner noen papirer på den?? Er det mulig for meg å gjøre noe eller må den kun brukes på bane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Den kan vel registreres som et nyttekjøretøy på svarte skilter. Men hvor enkelt dette er å få til gjenstår å se.. Dessuten gir eventuelt en slik registrering kun begrenset lovlig kjøring på offentlig vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Blir enten registrert som 4hjuls MC eller EU Traktor. Det er veldig mye jobb med å få registrert en slik en og som regel lønner det seg å kjøpe en ny en som er registrert og selge den gamle. Om du kommer med litt mer info om merke etc så kan det være enklere å komme med noen svar, men vil absolutt anbefale http://www.atvforumet.no for veldig detaljerte spørsmål. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Hei! Takk for svar. Dette er en smc 170 ccm stinger. Det er jo alt som trengs for at den er godkjent til vei. Det er også plate til å feste skilt på den også. Vet det kan bli vanskelig men håper på det beste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d_wax Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Spør BT ;) Men finner ingen papirer ? Hvis jeg skjønte dette riktig så er Onkelen din gått bort? ev må det jo gå ann å fikse taps mld på dødsboet elns skulle en tru ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Ja det stemmer at han har gått bort. Jeg visste ikke at dette gikk ann så dette er noe jeg skal prøve å få gjørt. Thanx!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg