E30316 Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Legg ut noen bilder med ekte sommerfølelse av din Mini! Jeg starter showet forsiktig: Ta bilde av deg selv i speilet, så ser du hva min faktiske størrelse er... :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Få opp flere bilder da, det bildet er jo mer av deg enn bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Jeg har ingen sommerbilder foreløpig- får ta noen snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Jeg kommer igjen med bilder når det blir sol i Bergen :D I mens ser jeg fram til flere bilder fra andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klykken Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Noe redigert, deriblant gjort litt mørkere samt blur i bakgrunnen (på amatørbasis). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Fin den bilen din klykken, åssen senkesett står det på den? Godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 vakker bil du har der, folkens jeg så min gamle MINI i Oslo.. endte med at jeg kjørte etter ham med en halvtime haha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Jeg kommer igjen med bilder når det blir sol i Bergen :DI mens ser jeg fram til flere bilder fra andre Senshi, nå må du oppdatere tråden din med bilder info etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 vakker bil du har der, folkens jeg så min gamle MINI i Oslo.. endte med at jeg kjørte etter ham med en halvtime haha... Den er ikke så verst, takk skal du ha. Veldig fornøyd med felgene, men tror de hadde sitti enda bedre på bilen med litt senk... Så hvis noen har tips å komme med, så! :hug: Bilder av gamlebilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Har egen tråd dedikert til gamlebilen min:popcorn http://www.bilforumet.no/mini/195025-my-dark-silver-mini-cooper-s.html Den er ikke så verst, takk skal du ha. Veldig fornøyd med felgene, men tror de hadde sitti enda bedre på bilen med litt senk... Så hvis noen har tips å komme med, så! :hug: Bilder av gamlebilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 lover å ta bilder på turen vår. vi reiser til Bilbao på søndag. glede mæ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 vakker bil du har der, folkens jeg så min gamle MINI i Oslo.. endte med at jeg kjørte etter ham med en halvtime haha... Hehehe! Det gjorde pappa en gang. Han så en bil som han hadde hatt for 20 år siden, fulgte etter fyren til han stoppa, og gikk og prata med han. Jeg syntes det var utrolig flaut den gangen, men nå forstår jeg han :D Nå har jeg aldri solgt noen av mine biler- blir for glade i de, men om jeg hadde solgt en av de og sett den igjen, hadde jeg forfulgt den nye eieren og sørga for at han passa på skikkelig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Fyren ble sykt redd skal jeg si det, kjørte ganske lenge etter han.. tuta noen ganger samt blinka med lysa for å stoppe ham, men han ville ikke stoppe :vampire: Hehehe! Det gjorde pappa en gang. Han så en bil som han hadde hatt for 20 år siden, fulgte etter fyren til han stoppa, og gikk og prata med han. Jeg syntes det var utrolig flaut den gangen, men nå forstår jeg han :D Nå har jeg aldri solgt noen av mine biler- blir for glade i de, men om jeg hadde solgt en av de og sett den igjen, hadde jeg forfulgt den nye eieren og sørga for at han passa på skikkelig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaugomp Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Desverre mobil bilde! >.< Siter Mini Cooper S 2002 Morris 1800 1968 Mitsubishi Pajero 1993 Mazda 626 1988 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Senshi, nå må du oppdatere tråden din med bilder info etc. Har ikke gjort så veldig mye med den i det siste. Skulle egentlig selge den i år, men fikk aldri tid. Nå står den i garasjen og koser seg. Kommer med litt bilder så snart det blir bra vær i denne regnfulle byen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg